Postal DK skrev:Skal bruge en komplet indsugningsmanifold til en ford V6
Skal være med elektronisk indsprøjtning
SKRIV hvad du har
Hvis du har prøvet ved en hugger så ved du hvad det koster Jeg købte en hel bil med plader for 2500kr i dba og kørte i den hjem Huggeren ville have 6800+moms for en motor men det er nok den billigste måde at få stumperne på.
Hvis du skal bruge nogle af de orginale styreboxe så kan du få mine.
Ja og er der andre stumper fra bilen nogen kan bruge så bare kom og hent.
Postal DK skrev:Skal bruge en komplet indsugningsmanifold til en ford V6
Skal være med elektronisk indsprøjtning
SKRIV hvad du har
Hvis du har prøvet ved en hugger så ved du hvad det koster Jeg købte en hel bil med plader for 2500kr i dba og kørte i den hjem Huggeren ville have 6800+moms for en motor men det er nok den billigste måde at få stumperne på. Hvis du skal bruge nogle af de orginale styreboxe så kan du få mine. Ja og er der andre stumper fra bilen nogen kan bruge så bare kom og hent.
Ford P7 Biturbo skrev:Hvis du skal bruge nogle af de orginale styreboxe så kan du få mine. Ja og er der andre stumper fra bilen nogen kan bruge så bare kom og hent.
Det er da et tilbud, som er til at forstå .
Skriv lige lidt info (årgang, motor, gear), samt hvad du selv har "nappet" fra bilen... VH Lars.
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Ford P7 Biturbo skrev:Hvis du skal bruge nogle af de orginale styreboxe så kan du få mine. Ja og er der andre stumper fra bilen nogen kan bruge så bare kom og hent.
Det er da et tilbud, som er til at forstå . Skriv lige lidt info (årgang, motor, gear), samt hvad du selv har "nappet" fra bilen... VH Lars.
motor og gear samt de bagerste bremser skal jeg selv bruge resten skal bare væk. Det er en 90 4 dørs med mange ledninger