mails
Redaktør: Moderatorer
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
mails
er det kun mig der får MEGA meget SPAM mail fra alle mulige på det sidste bland andet. fra jacobM herfra ca 25 idag alene

Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
- JBO
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Lolland, Danmarks "Californien"
- Kontakt:
- Transitfar
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
-
Dagooz
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Vejle
Får alt for meget mail indeholdende virus og orm fra ganske almindelige dk mail adresser som jeg ikke umiddelbart kender. Heldigvis tager mit spamfilter (MSN) det meste. Så er der selvfølgelig også alt det sædvanlige "me horny" og "make money" pis...
Kære brevkasse,
Jeg har for mange biler, for mange projekter, for lidt tid og for få penge... Hvad skal jeg gøre?
Jeg har for mange biler, for mange projekter, for lidt tid og for få penge... Hvad skal jeg gøre?
- John Sahl
- Admin

- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
Re: mails
tinasmartin skrev:er det kun mig der får MEGA meget SPAM mail fra alle mulige på det sidste bland andet. fra jacobM herfra ca 25 idag alene![]()
Husk lige på, at det med al sandsynlighed - ikke - er den rigtige afsender der står på de mails.
.
-
JPP
- Admin

Re: mails
tinasmartin skrev:er det kun mig der får MEGA meget SPAM mail fra alle mulige på det sidste bland andet. fra jacobM herfra ca 25 idag alene![]()
Beklager hvis jeg står som afsender
Det er eksploderet på det sidste. I forrige uge fik jeg ca. 28-30.000 spammails fordelt på 3 varianter over en nat.
I wekkenden fik jeg ca. 11.000 tyske spammails forskellige danske afsendere (falsk identitet)
Problemet var at min mailadresse opfangede alt der har med xxx@powerpage.dk at gøre. Det er så slut nu, så kun jakob@ og kontakt@powerpage.dk er aktiv.
/Jakob
- Mikkl
- Medlem
- Geografisk sted: Sundet
-
corrado vr6
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
- Kontakt: