Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 jul 2025, 23:26

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 jun 2005, 00:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 sep 2003, 18:00
Indlæg: 245
Geografisk sted: Aalborg
Jeg har fået flyttet min LMM over på tryksiden i forbindelse med en større lader, fik det anbefalet af RH motorsport. Men problemmet er bare at jeg har skiftet 2 LMM nu, og de har kun blive kørt 4-500km indtil de døde.... :cry:

Hvad kan problemet være, er det for følsomme eller kan der være noget som kan ødelægge dem.

Skal siges at der er helt rent, da jeg også har fået ny intercooler og rør, samt krumtaps udluftning, ingen olie eller lign.

Eller kan det være jeg bare har været uheldig med de 2 sidste LMM?

_________________
Med venlig hilsen
Jan aka Evo-8

>>>> www.brugtstyling.dk <<<<


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 jun 2005, 00:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 sep 2003, 18:00
Indlæg: 245
Geografisk sted: Aalborg
Bilen er en Audi A3 1.8T 180hk Egas model, som er blevet upgraderet med en GT28RS lader.

LLM føleren sidder i et speciellavet rustfrit hus på 80mm indvendig mål

_________________
Med venlig hilsen
Jan aka Evo-8

>>>> www.brugtstyling.dk <<<<


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 jun 2005, 10:00 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jul 2003, 09:25
Indlæg: 2597
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
hvorfor ville de have den om på tryksiden???
jeg ville helst holde den på suge sidden grundet at hvad der end måtte komme af småting fra laderen ville kunne lave skade fordi de er så følsomme men det lyder underligt at du ikke kan kører længere end som du angiver :?

_________________
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 jun 2005, 10:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 sep 2003, 18:00
Indlæg: 245
Geografisk sted: Aalborg
De mener den står bedre i tomgang derover, når man opgradere til et større hus til LMM føleren.

Ja, det er mærkeligt at den ikke kan klare mere.... :cry:

Kan det være varme eller evt. vand....kan de tåle det...?

_________________
Med venlig hilsen
Jan aka Evo-8

>>>> www.brugtstyling.dk <<<<


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 jun 2005, 13:00 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jul 2003, 09:25
Indlæg: 2597
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
det er jo en eller to små tråde som bliver varmet op så alt hvad der kan ramme den af vand og lign ville ikke være godt derfor kan jeg ikke forstå de vil have den ind hvor der kan komme ting med tryk på som kan skade tråden....

jeg ville flytte om hvor den originalt sad (før turboen)

_________________
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 jun 2005, 19:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 sep 2003, 18:00
Indlæg: 245
Geografisk sted: Aalborg
Ja, jeg kan heller ikke forstå det, men det sku give en roligere tomgang, samt bedre speeder respons...

Men de burde jo vide hvad de taler om, så jeg gjorde selvfølgelig det de sagde som var bedst for bilen...

Men det er bare ikke sjovt at skifte hver 500km... :cry:

Men de har også sagt fra start af at jeg sku gå over til en BMW 330i LMM, den sku aldrig gå til. Men det er bare det at den koster 2200kr+moms

Men jeg giver den lige en chance mere, hvis den går i stykker igen, så bliver det nok en BMW måler.

_________________
Med venlig hilsen
Jan aka Evo-8

>>>> www.brugtstyling.dk <<<<


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 jun 2005, 21:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 maj 2004, 17:06
Indlæg: 120
Geografisk sted: østfyn
prøv at flyt den tilbage og se om det hjælper det kan jo være at din tomgang stadig er fin


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 jun 2005, 21:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 sep 2003, 18:00
Indlæg: 245
Geografisk sted: Aalborg
Det har jeg foreslået til RH om det var en bedre ide, nej sagde de, den har det bedst på tryksiden.... :?

_________________
Med venlig hilsen
Jan aka Evo-8

>>>> www.brugtstyling.dk <<<<


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 jun 2005, 21:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 maj 2004, 17:06
Indlæg: 120
Geografisk sted: østfyn
det er vel ikke RH der skal bestemme over din bil?

Der kan sq da ikke ske noget ved at prøve


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 jun 2005, 21:59 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Er RH ikke så seriøse at de tager affære når du har haft den slags problemer gentagne gange???

Hvis de har foreslået at montere den der(af hvilken grund dog??), så har de vel også en løsning der kan fikse de døde målere.

De sælger da ikke selv målere?

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team