Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 jul 2025, 21:02

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Egentligt syntes jeg som regel at det er de mest siriøse biler der er på trailer!

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Moderator

Havneren skrev:
Egentligt syntes jeg som regel at det er de mest siriøse biler der er på trailer!

Ja, og så har det den fordel at det nok er nemmere at forsvare overfor ordensmagten.

En ting er jo at bilen er indreg. noget helt andet er om den er indreg. i den aktuelle stand.......;-)

Trailerfolket sætter sig jo næsten konsekvent på de første placeringer i hver eneste klasse, så det er da lidt svært at dømme dem useriøse.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
Grunden til at jeg dømmer dem useriøse er at det i mine øjne ikke er ok hvis bilen ikke er en hverdagsbil. Som kører frem og tilbage fra de arrangementer den deltager i..

Det er så bare min mening.

Jeg er enig i at selve arbejdet på bilen selvfølgelig ikke behøver at være spor useriøst, men hvis den ikke kan transportere sig selv rundt på landevejene, så bør de bygge til arrangementer hvor det ikke er GADE-biler det går ud på..

.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Konkurrencevilkårene til DHB er jo rimeligt enkle......

Ja-ja Søren LQS (og alle andre), jeg ved godt at kontrollen af, om bilerne overholder reglerne, ikke er en skid værd, men således er altså løbsbetingelserne til denne happening.

Ud fra konkurrencevilkårene giver jeg John Sahl 100% ret.!

Og. ehhh, hvilken bil var det liiige, der manglede i år??
Men sidste års vinderbil blev måske kasseret til syn???

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
ja der er jo to årsager til at min bil kommer på trailer...
1: da jeg ikke har falck abonnoment så kan det nemt blive dyrt at komme hjem hvis man skulle være så heldig at få ødelagt bilen.
2: trailere har den dejlige fordel at det man transporterer på den kaldes at stå på privat grund, dvs at de skal gøre sig MEGET umage for at få retsmæssig lov til at rensage bilen. (læs motorrum)

min bil kommer til at køre som weekend og hobbybil. men det er fordi at jeg med alt det arbejde der er lagt i bilen, ikke vil bruge den i regnvejr (så vidt muligt) eller om vinteren.
jeg kørte dog den første del af vejen til vandel, men da jeg kom til at poppe et trykrør af så rullede vi den på traileren. det var meningen at jeg skulle ha kørt til broen.

venlig hilsen Lasse

Titel:
Mester Medlem

Jaaaa... Jeg blev jo rent faktisk stoppet PÅ VEJEN dagen før DHB og var henne og vise motorrum osv. Lige ud for indkørslen til DHB måtte jeg IGEN vise motorrum til en betjent. Jeg havde papirene i orden og kørte der fra begge gange uden mén. Mon nogen af de bedre placerede biler i min klasse kunne have gjort det samme?

Titel:
Mester Medlem

godt spørgsmål christian... vil tænke over mit svar...

tak for hyggeligt samvær

venlig hilsen Lasse

Titel:
Mester Medlem

I lige måde Lasse!!! Lidt synd at jeg ikke kunne se dig køre... Må i det hele taget sige at DHB som deltager er noget HELT andet end som gæst. Så heller INTET drifting!

Titel:
Mester Medlem

du har så evigt ret christian men har jeg ikke ret i at oplevelse er lamgt bedre... synes det er virkelig lækkert at man kan køre uden frygt for at miste pappet og så får man en tid og det hele

Titel:
Mester Medlem

Oplevelsen er en HELT anden. Det er svært at sige hvad der er bedst. Man har jo samtidig risiko for udstyr osv. Til PKJ race får man også tider und alles til 75 kr og så kan man køre 10 gange hvis man vil... Tja... Puplikum er mindre, men det gør mig nu ikke noget! MEn helt sikkert - Det var skide sjovt at være med i år... Også selv om jeg ikke jordede dig. Det gør jeg næste år i stedet!!! :twisted: ...

Har du set at de har fjernet hit 5... Så nu er min bedste tid på 14,12sek er væk og det betyder at jeg er røget fra en 15 plads ned på en 21 plads... CRAB!!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time