Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 jul 2025, 22:55

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Altså når vi nu skal være paragrafryttere , så er/var din bil jo heller ikke lovlig på pågældende tidspunkt. At betjenten så ikke havde kompetance til at se din manglende kat f.eks, gør det jo ikke mere lovligt! Men klart at det lukker munden på dem når du har papir på at der er turbo på den

Mads RR

Havneren skrev:
Jaaaa... Jeg blev jo rent faktisk stoppet PÅ VEJEN dagen før DHB og var henne og vise motorrum osv. Lige ud for indkørslen til DHB måtte jeg IGEN vise motorrum til en betjent. Jeg havde papirene i orden og kørte der fra begge gange uden mén. Mon nogen af de bedre placerede biler i min klasse kunne have gjort det samme?

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Manglende Kat eller uoriginalt potte fra walker... Klart nok. Men jeg vil stadig tro at de bedre placerede biler ikke havde fået lov at køre uden videre... Men who knows.

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
eller højere ydelse end bilen kan godkendes med..... hvad er bedst lyve eller betale? drop det pis med min bil var lovlig til DHB..... det er utrolige historier man hører af og til. altså om at den og den bil er lovlig synet. men spørger man om beviser er man et dumt svin der intet fatter.... MVH. søren

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: falster
Anonymous skrev:
eller højere ydelse end bilen kan godkendes med..... hvad er bedst lyve eller betale? drop det pis med min bil var lovlig til DHB..... det er utrolige historier man hører af og til. altså om at den og den bil er lovlig synet. men spørger man om beviser er man et dumt svin der intet fatter.... MVH. søren

Havneren siger jo at han har papirer på det. Så må det jo være lovligt.

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
havneren og LQS kender udemærket hinanden, så søren driller sikkert bare, det ligner ham. men mon ikke der iøvrigt var skruet lidt op i try k i dagens anledning? det var der i alt fald for mit vedkommende... :wink:

venlig hilsen Lasse

Titel:
Mester Medlem

Søren læser bare lige så dårligt som jeg staver...!

Men men... Søren har helt ret når han siger at den her for mange hk i forhold til reg. attesten... Det samme har mads mht. kat. Bilen kører uden kat og med flere hk end den er synet med. MEN jeg har ALDRIG påstået at bilen var 100% lovlig som Søren giver udtryk for. Og har da ALDRIG NOGEN SINDE PÅSTÅET at den var lovlig til DHB!!!!!!!!!!!!
Dog ER den synet med eftermonteret turbo og papirerne der beviser det ligger så i bilen til glæde for politiet!

Min "påstand" er at jeg vil tro at der ikke var nogen bedre placerede biler i min klasse der kunne have kørt gennem de 2 politi kontroller uden mén. LÆS DANSK SØREN!

Bilen er jo GODKENT med 107hk... Normalt kører den jo med 0,3 bar i tryk. Jeg vil tro det er 140-150hk... Og de hk lavede den også da jeg blev stoppet, og så var de en uoriginal potte på.

Jeg har så papirer liggende i bilen der beviser at den kan godkendes til 166hk. Disse papirer skal med til syn næste gang og så forventer jeg at der kommer til at stå 166hk på reg. attesten og så VILLE den rent faktisk være 100% lovlig så frem der lige kom en kat på (ikke til DHB :wink: )...

Titel:
har heller ikke problemer med politi med min P700 .... giver dem bare lidt penge til kager så får man lov til at køre i fred! nej det er pis. udgangen af sådan noget kan være meget forskellig, der er jo mange forskellige betjente. alder og atityde hos føreren af bilen betyder rigtig meget for hvad konsekvens bliver. MVH. søren

Titel:
Mester Medlem

Helt sikkert... Men under alle omstændigheder kan de jo ikke ignorerer netop den dokumentation de kræver for at afgøre om det er synet og godkendt.

P700? Hvis det er effekten du referer til var det så ikke nærmere P050 med den fine 17 tid? :twisted:

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
nu skal du være sød christian... problemet med sørens bil er at gearkassen er vendt forkert så den tid blev kørt i bakgear!

Titel:
Mester Medlem

Hehehehe...

Der VAR faktisk en der startede af i bakgear. I en Golf 2... Det så sku sjovt ud! Hun havde varmet op over stregen og havde bakket tilbage - Hov, Den var jo stadig i bakgear da lampen tændte! :lol: :lol: :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time