Wildert skrev:
Jeg har jo en HenrikGM MS fra før der var noget der hed -extra-code så jeg er lidt på bar bund.
?
vel ikke mere på bar bund end du stadigt har en telefon?
Kort fortalt: Du har tænding på Fidle nu. Pil den af.
Spot LED17, ,kortslut lysdioden, og træk fra denne kortslutning en ledning til dit tændingmodul. Hent MSnS-E coden med nummer 24s9, udpak den og installer, og lav det tweak der er beskrevet i readmefilen(eller ring), under codeconfig, codebase, skifte LED17 fra squirt til spark output.
Vupti, så lægger sparkoutput på LED17(een af lysdioderne) og skifter 0-5-0volt.
Ang. de to ekstra drivere, så kommer det helt an på hvor tidlig en model du har. Hvis de er der, så trækker de(med køling) op til 4A pr. styk.
Er de der ikke, så er de ekstremt nemme at sætte på. Igen : Ring.
Launchcontrollen....Jeg har lavet et helt printkort mere, med en farlig masse opdateringer på der er plug-in i din MS. Det giver dig bla launchcontrol, mulighed for logning af EGT,Brændstoftryk og en masse andre ting, ialt 15 ledninger MERE.
Launchcontrollen kan dog tilføjes uden, med hjælp af en stump veroboard(hulprint), men det er imo ikke optimalt.
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!