Juel skrev:
Carsten 205 GTI 1,9 T skrev:
Juel skrev:
Kan man godt undvære ekstra dysser, hvis man bare køber en MS ?
Mvh
Morten
Ja, sagtens..
Der skal tit større dyser i. Men generelt er en MF2 eller lign. Løsninger generelt noget klamp i forhold til..
ok tak for svaret, er der nogen fordel i at tage et MS og sætte på sin sugemotor ?? det er en PF vw 8v 107hk (gti) eller er det ligegyldigt ??
Mvh
Morten
Ja, der er store fordele. ISÆR hvis den er tunet en smule.
Eks kan en 1,8 mitsu colt trækkes fra 136 til 189hk(målte!) med to knastaksler,større gasspjæld og MS.
Eller den sorte golf fra DHB der holdt ved siden af, også med MS på sug. Kørte sig ret langt op i placeringerne på et meget lille budget og var trods en højere kampvægt end colten noget hurtigere, og føles også hurtigere, så ydelser over de 200hk er nok realiteter.
Der begynder at komme en del sugemotorfolk med på MS efterhånden. For blot et år siden var der ikke mange af dem, men idag er det nok tæt på 40/60 til turbomotoren favør.Så det er bestemt gjort før.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!