Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 jul 2025, 16:42

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Jeg søger en cosworth, eller combat kofanger til en ford sierra sedan, hvis du har sådan en liggende, så skriv lige til mig :-D

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Jeg har en cosworth kofanger til en sierra men den er ikke så god stand.... den er hvid ... du kan få den for 250kr
.....Jeg Bor ved Silkeborg

Mvh Jesper

Kan du evt. definere ''men den er ikke i så god stand''? du skulle vel ikke have et billede af den?

Den har sat på en rally bil der er en del ridser og der er 2 små 4kantede huller ved nummer pladen... Jeg kan ikke huske om der er andet... Det er lang tiden siden jeg har set på den

Mvh Jesper

Okay, det lyder jo ikke så slemt, selvom jeg ville nu gerne se et billede af den. Har du nogen idé om hvad det vil koste i fragt, jeg bor i København

Jeg kan komme med den i næste weekend så kan du give mig 350kr, ska alligevel til sjælland...Jeg har ingen mulighed for at tage billeder...

Mvh Jesper

Helt sikkert, hvis ellers alle ophæng er på den, så har vi en aftale..

MVH Michael

Du kan jo lige ringe til mig på 60608688, så vi kan finde ud af noget

Er der andre der har en kofanger, fordi jeg har ikke hørt noget fra vw-corrado. Så hvis der er en der har en combat eller cosworth forkofanger til en Sierra liggende, er jeg interesseret:-P

Den jeg har er bare en skal... den er revnet og der er skåret noget af den tror jeg, der hvor den vender ind mod hjulet og der er ingen beslag, lister og så er det fra 3dørs... Så den kan du vel ikke bruge til en skid???

Mvh Jesper

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time