RSV skrev:
sytes det er helt fair at du vil have at din annonce respekteres.
dog vil jeg da gerne høre hvordan du har fået synet din E36 325i med std. 192hk med en 4.0 v8 med 286hk det er jo ligeknap 50% effekt forøgelse uden at blande told og skat ind i projektet og hvad gør du med syn i det tilfælde?
syntes det er rimeligt at spørge da det jo er et motor skift
vil dog lige indskyde at det er absolut en fair pris for dine dele
Du skrev og derfor spørger jeg
Motoren kan blive skrevet som KONSTRUKTIV ÆNDRING i registreringspapirerne på E36 325i. Så skal man ikke bekymre sig om at blive stoppet af politiet eller pille motor ud til syn.
MVH RSV
Yes, det er ikke den dyreste samling der findes på jorden. Det ligger fast. Men nu skal det ikke blive til flere kommentarer om pris, så jeg holder den her
Som der også så klart står i annoncen så kan jeg træffes på messenger til interesserede folk, men vær forstående for jeg ikke kan skrive en hel aften når der er 20-30 mennesker der skriver. Derfor vil det være rart at dem der med sikkerhed ved de ikke er interesserede tænker over hvor meget tid jeg vil komme til at bruge på forklaringer på det ene og andet. Jeg har snart snakket med 10 mennesker der vil kigge på motoren og vil helst prioritere min tid til dem, så de får de oplysninger og hjælp de skal bruge...
Men som der står under den citerede træffes jeg på messenger