jeg vil anbefale dig at bygge et kabinet som du sætter udenpå den originale dør, ellers bliver det svært at få lavet den grå vinyl sådan at den ikke slipper...
du skal så vidt det overhovedet er muligt lave et kabinet som kun buer UDAF..... så kan du trække vinyl'en rundt om kabinettet og derefter montere det hele på den originale dør...
jeg har selv forsøgt at gøre som du tænker på men synes ikke resultatet er helt som jeg håbede... (måske er jeg bare ikke dygtig nok..

)
byg det på en tynd plade som passer godt til den del af døren som det skal sidde på, derefter laver du nogle ringe som højttaleren passer i. brug varmelim til at lime ringen på nogle "pinde" så de sidder i den rigtige vinkel og afstand fra pladen, derefter trækker du noget strækstof over det hele og clipser fast, smør det over med en gang polyester (glasfiber)
nu har du et flot strømlinet kabinet som blot skal forstærkes med glasfiber... hvis du kan gøre det invendigt (på bagsiden) slipper du næsten for at slibe hvilket kan være omstændigt....
skou