Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 29 jun 2025, 17:19

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: prs 4
Medlem

Geografisk sted: østjylland
er faldet over en der har sådan en motorstyring. overvejer at indvistere i sådan en men ville da gerne høre om der er nogen herinde der ved noget om sådan en styring. ham der vil sælge den vil ha 4000 for den. er det dyrt.
Det med at køre på feldet hvær gang løber jo op i længden så måske jeg bare skulle anskaffe mig en styring som jeg selv kan pille i. vil jo hælst ikke købe noget bras som ikke virker eller som ikke er til at have med at gøre pga. det er alt for kompliceret eller sådan noget. vil gerne ha noget med map sensor da jeg tror at det er en go ting, slipper jo for luftmængde måler.

Men hva mener i.

tommy.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Moderator

Hvor i midtjylland bor du?

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Medlem

bor i Århus

Titel:
Moderator

Find en dag og kør til Herning, så skal jeg vise dig en motorstyring du selv kan pille i.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Der er et link til producenten side her.
http://www.perfectpower.com/products/prs.asp

Titel:
Medlem

HenrikGM skrev:
Find en dag og kør til Herning, så skal jeg vise dig en motorstyring du selv kan pille i.

Jamen det med en ms er da også en mulighed som jeg har overvejet. Der er bare et eller andet inde i mig som ikke helt er overbevist.
jeg bruger min bil på job hvær dag og er derfor afhænig af at den starter hver dag og kører.
men der sker jo da ikke noget ved at kikke så jeg må lige prøve at se om jeg kan finde en dag her indenfor nær fremtid hvor jeg kan se den ms i aktion.

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
audi 80 1,8 turbo skrev:
jeg bruger min bil på job hvær dag og er derfor afhænig af at den starter hver dag og kører.

så er det MS du skal ha´ :wink:

spøg til side. Jeg tror bestemt MS er nået til et stadie hvor den kan bruges til daglig. Jeg triller selv med den til daglig og ved at Morten VJ har gjort det samme i over et år.

Titel:
Mester Medlem

audi 80 1,8 turbo skrev:
HenrikGM skrev:

Jamen det med en ms er da også en mulighed som jeg har overvejet. Der er bare et eller andet inde i mig som ikke helt er overbevist.
men der sker jo da ikke noget ved at kikke så jeg må lige prøve at se om jeg kan finde en dag her indenfor nær fremtid hvor jeg kan se den ms i aktion.

Hvis ikke den første så var min bil helt sikkert den anden i Danmark med MS... Det er så småt ved at være 4 år siden det kom på tror jeg og MS har ikke svigtet mig EN ENESTE gang i al den tid. Det er vel at mærke også en hverdags bil med 70km om dagen (dvs... ikke de sidste 3 md).
Bare rolig - MS er ABSOLUT dirftsikkert, hvis ledningsnettet da bliver lavet ordentligt!

Men altså - Lige den tankegang ville være virkelig synd at kassere MS på i hvert fald.

V/h Christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time