Hej
Jeg må desværre opgive mit projekt
Bilen er en BMW E30 320i,som er lidt ombygget: hele bagbro fra en 325i inkl. skivebremser, 325 ledningsnet. Nul rust. Bilen er strippet totalt og uegnet til gadebrug. Motor er adskilt, og div. dele mangler. Følgende dele følger med:
M20 2.5 Motorblok, opboret til 84.5mm, O-ringe fræst ind, oliedyser monteret til afkøling af stempelbunden.
Krumtap fra 330i E46
6 stk mitsubishi 3000GT stempler til 8.0:1 komp
Ventiler og fjedre fra Dr.Schrick(helt nye)
Støttebolte med fin-gevind
Justérbart knasthjul
Speciallavet indsugningsmanifold
6 bosch 600ml dyser
Porsche benzinpumpe
Bosch mapsensor
Sachs sintermetalkobling
E30 M3 gearkasse, omsvejst så den passer på M20 motor
ETA Bagtøj med spær og 2.93 i diff, købt fabriksnyt, kørt ca 3000km
Garret T3/T04E turbolader med intergreret wastegate og T3 race actuator
Forge intercooler
324TD køler
Oliekøler
Pipercross luftfilter
Flemming Jensen fuld programmérbar motorstyring med antilag, launch control mm.
2 Hartge bagpotter
2 stk AZEV A 8.5x17 fælge med BF goodrich gadeslicks 225/45
Planen var at købe følgende dele som mangler:
6 smedede plejstænger, knastaksel og udstødningsmanifold fra Pure performance i sverige, samt APC topstykke portet og poleret hos RH Motorsport, og støttebolte til hovedlejerne. Dette skulle give en motor der er skudsikker til ca. 500hk
Div. andre mindre dele medfølger som f.eks ny olie og- vandpumpe osv. Billeder kan mailes. Kontakt her eller på
bovebove@hotmail.com
PRIS: BUD!