S: Køler 3 stk.

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Enrippe
Nyt Medlem

S: Køler 3 stk.

#1 Indlæg af Enrippe »

Har ialt 3 stk. kølere liggende oprindeligt til et charge cooler projekt. Aldrig monteret. Er der nogle derude der er interesseret i sådan nogle -giv et bud!!

1 stk. køler (520mm x 150mm x 34mm) billede: 1.jpg
2 stk. køler (380mm x 200mm x 40mm) billede: 2.jpg
Vedhæftede filer
2.jpg
2.jpg (22.91 KiB) Vist 970 gange
1.jpg
1.jpg (17.86 KiB) Vist 955 gange
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#2 Indlæg af HenrikGM »

ok, lad os få auktionen igang.

Byder 300dkr for alle 3.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland

#3 Indlæg af grydesvamp »

vil godt byde 125+p for en af dem på billede 2.
Fri bane fuld hane! :-)
Gæst

#4 Indlæg af Gæst »

Jeg havde da håbet på lidt mere 100 dk pr. stk....men din aktions ide lyder fin.
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#5 Indlæg af HenrikGM »

Har vi en dato for hvornår auktionen er slut?

PS: jeg foreslår du opgiver en dato og klokkeslet, og derefter holder buddet åbent indtil der ikke har været flere bud i feks 20minutter, så får du den bedste pris, og vi får en fair auktion.
Henrik
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Gæst

#6 Indlæg af Gæst »

OK helt fair. Aktionen slutter søndag 4/12 kl. 12.00 bedste bud+ fragt (er i kbh.) og jeg ser naturligvis helst at de ryger alle tre på en gang *(det ser min kæreste i hvertfald)-
fynne
Medlem
Geografisk sted: Frederikshavn

#7 Indlæg af fynne »

Er de solgt?
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#8 Indlæg af HenrikGM »

Svært at sige. Jeg har ikke hørt noget om mit bud er underkendt, eller hvad der sker......
Henrik
Citat slut.
fynne
Medlem
Geografisk sted: Frederikshavn

#9 Indlæg af fynne »

hmmm........ lad os se hvad der sker, men skal du bruge alle 3 Henrik?
jeg er kun interesseret i den ene.
Enrippe
Nyt Medlem

#10 Indlæg af Enrippe »

Så er jeg tilbage foran orglet igen undskyld ventetiden. Til HenrikGM- dit bud er ikke underkendt (selv om det gør ondt.) eftersom du lagde bud inden afslutning. Jeg må dog lige gøre opmærksom på at evt. fragt vil løbe op i aprox. 150 kr.
Besvar