Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 24 maj 2025, 22:15

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Bil stereo
Nyt Medlem

Geografisk sted: Danmark
noækl

Senest rettet af Kaptajnen 30 dec 2011, 15:58, rettet i alt 2 gange.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: sydjylland
500 budt for radioen

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østjylland
Jeg kan ikke lade være med at tænke:
Hvor kommer sådan noget udstyr fra ?

Citat:
Forstærkeren har aldrig været sat til, og radio og sub har været brugt 1 gang i 5 min, bare for at prøve det

Kan man se en kvittering på, at det er købt og betalt ?

/Nolan

Titel:
Nyt Medlem

uno skrev:
500 budt for radioen

Hej.
Jeg tror muligvis jeg har fået et bedre bud, blir det ikke til noget, vender jeg tilbage.

Titel:
Nyt Medlem

ujoklh.

Vedhæftede filer:
pplwhocares.jpeg
pplwhocares.jpeg [ 57.81 KiB | Vist 442 gange ]

Senest rettet af Kaptajnen 30 dec 2011, 15:57, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østjylland
Nå, nå...... :shock:
Det var da godt nok en noget voldsom reaktion :?:

Jeg tror bare jeg vil lade dit indlæg tale for sig selv og så ellers lade være med at kommentere yderligere.

/Nolan

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordvestjylland
Kaptajnen skrev:
Nolan skrev:

Citat:
Forstærkeren har aldrig været sat til, og radio og sub har været brugt 1 gang i 5 min, bare for at prøve det

/Nolan

Hej Nolan, mester medlem.

Mester i hvad? i at beskylde folk for at stjæle? det er allersidste gang du nogensinde antyder at jeg sælger stjålne varer eller for den sags skyld at andre gør, er du ikke med på den skriver du bare til mig igen, så må vi finde en løsning på dine problemer, det kan hjælpe at snakke om dem.

JA du kan godt se kvitteringer og jeg håber at du tager din egen henvendelse til overvejelse og tænker dig om før du beskylder nogen for noget, hvornår er det blevet forbudt at købe nogen ting som man senere hen finder ud af at man ikke skal bruge alligevel, så er tingene automatisk pillet ud af din nabos bil eller hvad?

Jeg syntes du er en NAR, bare fordi du har skrevet 1000 beskyldninger og været medlem i 30 år skal du ikke tro at du kan gøre som det passer dig, og det sidste jeg finder mig i er at blive kaldt tyv, ville du bryde dig om hvis der var nogen der skrev i en af dine annoncer at de ville se kvittering fordi en af deres venner have fået stjålet lige præcis den vare du havde til salg, NEJ vel.

Er du ikke interesseret i varerne så lad være med at skrive noget som helst.!

Tingene er henholdsvist købt i Thansen og i danskautohifi.
Er du interesseret i tingene kan du ligger 25% procent oveni, til evt. udgifter for kopier af kvitteringer.

Hvis en person ikke engang kan få lov at spørge hvor man for sådan noget grej fra, og spørge om der medfølger kvittering, er du da helt væk mand !

Du kan da fortælle manden at det er fordi din makker ikke gad det alligevel, eller ville have større eller hvad der nu måtte ligge til grund for at han skifter det ud så hurtigt.

Kvitteringer er da nødvendigt at få med, der er tale om næsten nye vare, så er der jo stadig garanti på.

Der er da ingen grund til at puste sig op overfor nogen relevante spørgsmål, alle stiller spørgsmåls tegn når ting som disse bliver sat til salg.

Så slap nu lige lidt af, hvis du har dit på det rene, har du jo intet, at bekymre dig om.

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: falster
Kaptajnen skrev:
Nolan skrev:

Citat:

/Nolan

Hej Nolan, mester medlem.

Mester i hvad? i at beskylde folk for at stjæle? det er allersidste gang du nogensinde antyder at jeg sælger stjålne varer eller for den sags skyld at andre gør, er du ikke med på den skriver du bare til mig igen, så må vi finde en løsning på dine problemer, det kan hjælpe at snakke om dem.

JA du kan godt se kvitteringer og jeg håber at du tager din egen henvendelse til overvejelse og tænker dig om før du beskylder nogen for noget, hvornår er det blevet forbudt at købe nogen ting som man senere hen finder ud af at man ikke skal bruge alligevel, så er tingene automatisk pillet ud af din nabos bil eller hvad?

Jeg syntes du er en NAR, bare fordi du har skrevet 1000 beskyldninger og været medlem i 30 år skal du ikke tro at du kan gøre som det passer dig, og det sidste jeg finder mig i er at blive kaldt tyv, ville du bryde dig om hvis der var nogen der skrev i en af dine annoncer at de ville se kvittering fordi en af deres venner have fået stjålet lige præcis den vare du havde til salg, NEJ vel.

Er du ikke interesseret i varerne så lad være med at skrive noget som helst.!

Tingene er henholdsvist købt i Thansen og i danskautohifi.
Er du interesseret i tingene kan du ligger 25% procent oveni, til evt. udgifter for kopier af kvitteringer.

Han beskylder dig jo ikke for at stjæle han spørger bare om man kan se kvittering på tingene. Jeg kan ikke se nogen steder i hans indlæg hvor han beskylder dig for at være tyv???

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
[quote="Kaptajnen"]Hej.
spørg endelig hvis der er noget.!
quote]

Nolan er nu ikke den eneste der kunne ha fundet på at spørge om det.. (mig selv!) så tag det nu roligt... og btw plejer det da at hjælpe på salget hvis man kan vise en kvitt eller beviser på hvor man har det fra samt slid alder osv...

Ville tage det som en provokation hvis der blev spurgt om jeg var HELT sikker på at sagerne ikke var varme bare fordig jeg ikke havde nævnt hvor jeg havde det fra...

Bare en holdning..

Titel: .
Nyt Medlem

.kjlh

Senest rettet af Kaptajnen 30 dec 2011, 15:57, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time