S: STM6 box ( SOLGT )
Redaktør: Moderatorer
-
MCJ
S: STM6 box ( SOLGT )
Hej Jeg har sådan en til at ligge den har været brugt i min alfa! og virker perfekt og har været monteret og indkørt af Per Mai fra scantune.
Pris : ?? hvad kan den indbringe ?? evt byttes med en gode blow off !
kontakt mig her eller på min msn !
Pris : ?? hvad kan den indbringe ?? evt byttes med en gode blow off !
kontakt mig her eller på min msn !
- Vedhæftede filer
-
- DSC03213.JPG (55.26 KiB) Vist 1537 gange
-
- DSC03212.JPG (57.18 KiB) Vist 1513 gange
Senest rettet af MCJ 16 feb 2006, 20:10, rettet i alt 1 gang.
mvh Mogens
VW Sharan 1,8 Turbo Intercooler.
- duckstar
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Brønshøj/Husum
Jeg byder stadig kr. 1000, men kun hvis du finder et ledningsnet med multistikket, da de billeder du viste mig desværre viser at ledningsnettet ikke er komplet, og da det er forskelligt hvor mange ledninger der skal bruges til hver enkelt type motorstyring, så er det lidt et krav.
Scantune forhandler ikke boks eller nettene mere, og SU-Racing som overtog forhandlingen er gået konkurs. Ledningsnettene kan desværre kun købes med dyr fragt og sandsynlighed for at lande i told plus overførselsgebyrer til firmaet som ligger i sydafrika.
Scantune forhandler ikke boks eller nettene mere, og SU-Racing som overtog forhandlingen er gået konkurs. Ledningsnettene kan desværre kun købes med dyr fragt og sandsynlighed for at lande i told plus overførselsgebyrer til firmaet som ligger i sydafrika.
Vh. Anders
-
MCJ
Att : duckstardeluxe
Man køber det man ser har hverken tid eller lyst til at rende land og rige rundt efter noget som... jeg pt. aldrig har haft til den fordi den faktiks kan sættes direkte på det lednings net til bilen... ( Var det Per fra scantune gjordt flere gange fordi den faktisk har været monteret på flere biler )
Argo vil du give 1000 kr for den fint for mig men det bliver som du ser den.
Man køber det man ser har hverken tid eller lyst til at rende land og rige rundt efter noget som... jeg pt. aldrig har haft til den fordi den faktiks kan sættes direkte på det lednings net til bilen... ( Var det Per fra scantune gjordt flere gange fordi den faktisk har været monteret på flere biler )
Argo vil du give 1000 kr for den fint for mig men det bliver som du ser den.
mvh Mogens
- duckstar
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Brønshøj/Husum
-
MCJ