desværre kan jeg ikke hjælpe med en der kan levere varen ved højt tryk..-eller det vil sige jeg har ikke nogen data på hvilket tryk de leverer det ved.
F.eks en peugeot 1,9gti er opgivet til et systemtryk på 3,0bar og levering på 540ccm på 15sek. men det er ikke nok til jeg tør love dig at det er ved tryk den leverer det.
Den bog jeg lige havde liggende var fra 91 og der var de eneste kanlæg jeg kunne finde på audi og vw og deres mængder lå der oppe I FØLGE TOLLERANCE DATA jeg har lige fundet 89 versionen for at finde nogle ford data men der er ikke nævnt nogen tryk.
skal lige skynde mig at undskylde for sidst.. en mindre men ret betydelig læse fejl gav vw bedre effekt endreelt
Hos audi skal du op i de 5cyl for at min påstand fra sidst holder men
audi 90 2L 5cyl sys.tryk 6,1-6,5 750ccm/10sek og det er fælles for 5cyl med k-anlæg
100 2,8 v6 mpi: tryk3,8-4,2 750ccm/10sek
audi v8 3,6 motronic : tryk4,0-4,3 670ccm/15
det er en afskrift.. der står ingen steder at de kan levere mængde og tryk på 1gang men de kan begge dele..
på enkelte vw findes de samme data men det er ikke helt så enkelt.. der er flere data på samme motor, alt efter hvilken bil den er i.. -det er ihvertfald hvad jeg kan læse