S: Diverse dele

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
LasseW
Senior Medlem
Geografisk sted: Brøndby Strand
Kontakt:

S: Diverse dele

#1 Indlæg af LasseW »

Her er lidt stumper til salg

Ford Sierra Cosworth 280mm bremseskiver og kalibrer, med beslag så de passer på almidelig Sierra.

Ford 5.0L V8 tilpasset til en Ford Sierra

Borg Wagner T5 gearkasse til enten Sierra eller V8´eren

C6 automatgearkassen med 8" 3.000 rpm stall speed convertor

Mercedes Intercooler

Sierra front med dobbelte forlygter

Komplet turbo sæt fra Toyota Supra MK4

Enkelt turbo fra Toyota Supra MK4

I kan se billeder og læse mere om dimserne på http://www.hjulspin.dk/salg.htm
mvh Lasse
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en
fynne
Medlem
Geografisk sted: Frederikshavn

#2 Indlæg af fynne »

hvad har 302eren af HK?
Brugeravatar
LasseW
Senior Medlem
Kontakt:

#3 Indlæg af LasseW »

Jeg har ikke haft den rullet, kun startet på gulvet. Med det der er lavet skulle den lave 300++ og 400-500nm. Det er jo næsten ligemeget hvad man rører ved så giver det 50HK, knast +50, manifold +50 oliedæksel +50 :lol:
mvh Lasse
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en
MØFFE(uden login)

#4 Indlæg af MØFFE(uden login) »

er det 2WD kalibre. og hvad er prisen og standen??
Brugeravatar
MOPAR
Mester Medlem
Geografisk sted: FYNSLAND

#5 Indlæg af MOPAR »

LasseW skrev:Jeg har ikke haft den rullet, kun startet på gulvet. Med det der er lavet skulle den lave 300++ og 400-500nm. Det er jo næsten ligemeget hvad man rører ved så giver det 50HK, knast +50, manifold +50 oliedæksel +50 :lol:

det kommer jo nok li lidt an på hvad årg. den motor er(årg. bil den kommer fra?) hva ang. HK?

og er det en 2v eller en 4v?
AMERICAN MUSCLE CARS FOREVER
Brugeravatar
LasseW
Senior Medlem
Kontakt:

#6 Indlæg af LasseW »

MØFFE(uden login) skrev:er det 2WD kalibre. og hvad er prisen og standen??

Nej det er 4WD kalibrer, men de har siddet på min 2WD 1.6 Sierra fra 1983 og en 2.0 St car fra 1991. Fejlfri stand, er lige pillet af pga. skal til syn og med 100hk under motorhjelmen er det vist ligemeget med store skiver :lol:
mvh Lasse
Brugeravatar
LasseW
Senior Medlem
Kontakt:

#7 Indlæg af LasseW »

MOPAR skrev:
LasseW skrev:Jeg har ikke haft den rullet, kun startet på gulvet. Med det der er lavet skulle den lave 300++ og 400-500nm. Det er jo næsten ligemeget hvad man rører ved så giver det 50HK, knast +50, manifold +50 oliedæksel +50 :lol:

det kommer jo nok li lidt an på hvad årg. den motor er(årg. bil den kommer fra?) hva ang. HK?

og er det en 2v eller en 4v?

Den kommer så vit jeg kan lurer fra motornummeret, fra en Ford Fairline. 2V / 4V er karburatoren og der sidder en 4 portet Holly på. Topstykkerne er mærket 351, men det var de også på nogle af 302´erne
mvh Lasse
Besvar