Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 jul 2025, 16:04

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
jeps det har jeg har faktisk bygget en kompressor og turbo ladet SB motor du kan søg på efter det her inde der er en tråd ang den :D
jeg kom aldrig så langt ang de T4 dyser men de passer det er 100% sikkert men hvad mulighederne er med ?? hmm ikke for noget var det ikke dig der bygget den golf1 turbodiesel med hybrid turbo plus lidt extra den var grøn ikke :!:

NISSAN PATROL 3.3 TD

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nordjylland
okey .. kom det til at køre godt ? nej men har snakket med ham i den grønne og hjalp han på rette vej mens han byggede på den og havde ladetryksproblemer, han kommer fra Næstved..

Det er mig der har en lyse lila golf 1 GTD med matsort forntklap hvis du har set den ?

Det er bare ikke pisse nemt at finde data på diesel dyser

Har du noget imod at få en snak en dag ? det kunne jo ske vi kunne hjælpe hinanden lidt...

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

nej det virket ikke optimal med turbo og kompressor så kom der jo lige den berømte efterårs storm og væltet en bygning ned over motoren hmm turboen var brækket af topstykket så gad jeg bare ikke mere havde brugt meget tid på den :cry:
men ja det er pisse svært at finde hjælp til tunning af gammel diesel motorer , og ja selvfølgelig kan vi få en snak om det vil gerne hjælpe hvis der er noget jeg kan hjælpe med men den næste diesel motor jeg vil bygge hvis jeg bygger flere så bliver det med en eletronisk diesel pumpe fra en traktor den burde sku kunne justeres så det virker :roll: også en ordenlige hybrid turbo evt twin turbo eller kompressor til at føde turboen for at sænke spol op tiden osv osv

NISSAN PATROL 3.3 TD

Titel:
Medlem

øvert .. surt når naturen ødelægger gode projekter :twisted: det kunne da ske jeg skulle snegle mig til randers en dag det er sku noget bedre end at ævle i telefonen :)

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

ja det bedre at snakke ansigt til ansigt men ellers så ligger der PM med mit tlf nr til dig

NISSAN PATROL 3.3 TD

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: sydjylland
Forresten kom jeg lige i tanke om at jeg på et tidspunkt har hørt at man kan gniste en dyse op... kan ikke lige huske hvem det var jeg hørte der kunne det men alle der har udstyret til at gniste skulle vel kunne gøre det?

Titel:
Medlem

hej .. ja selvfølelig kan man gnist besrbejde dysespidserne men tvivler stærkt på at det er en hverken bedre eller langtfra billigere løsning end at slibe dem ..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time