Nolan skrev:
CABRST skrev:
tarox G88 er for at sige det på dansk...noget lort...har købt et sæt til cab'en men efter 4000 km ( sidste år sommerkørsel) og de er så skæve at de nok ik kan redes ved en afdrejning.
Så selv de orginale er bedre...så for mig er det sidste gang at de kommer inde for hjulene

Det er jo stort set ligegyldigt, hvilke skiver du sætter på en Ford: Hvis du ikke gør dit forarbejde godt nok, så bliver de skæve.
Der er ingen vej uden om at skulle rense kallipere godt af, sikre at glideboltene ikke napper (evt. pille gummi-fætteren ud og rense rust og andre grimme ting ud af hullet), rense navet og så ellers sørge for, at der ikke er fedtede fingre på hverken skiver eller klodser inden du samler igen. Det er IKKE her genveje belønnes.
@mikRST:
Jeg har brugt EBC skiver og Green på min Mondeo de sidste 3 år - det virker sgu ok.
/Nolan
jo tak det ved jeg......og tro mig du finder ik et støvkorn nogle steder og aligevel er de blevet skæve....
har kæmpet med disse bremser gemmen 10 år og har kun fundet en metode som virker hver gang..
sæt de nye skiver på og så ud og kører den røde hvorefter de drejes af. Herefter har der aldrig været problemer...
men da jeg skulle have cab'en ud og kører igen tænkte jeg at jeg ville offere nogle racerskiver da der er lidt flere hk end i den gamle Express van..
Men nu kommer der 2wd Cossie på istedet