Havneren skrev:
Ok... Jammen det vil sige at du har testet flowet på den så? Jeg ville sku nødig ofre penge for bare at havne sted som jeg starter. Hvilke tilslutninger har den?
V/h Chr
Jeg testede den for snart 3 år siden.
Test betingelserne var således.
et stk komplet Volvo.
Dyserne var taget ud af manifolden, og koblet således at de var konstan åbne samtidig
Dyseflow 440 ml/min ved 3bar.
Spænding på pumpen 12,5 volt Jeg havde en lader på batteriet.
Test tryk 4 bar Målt med et alm benzintryks manometer.
Retur flow målt lige efter benzintryks regulatoren 40 l/t.
Benzinsystemet ser således ud et stk forpumpe i tanken, der levere 130 l/t ved atmosfæretruk.
et stk catchtank på 1/2 l.
Ca 1m 12mm benzinslange imellem hoved og forpumpe.
ca 1,5 m 10 mm rør imellem hovedpumpe og filter.
Resten er standart volvo dele.
tilslutninger på pumpen er en 12 mm studs til slange på sugesiden.
Og en standart 10 eller12 mm banjobolt ud,
Jeg kan ikke huske det helt præsist, men jeg kan undersøge det.
Ps. Pumpen var ny, og bosch siger at den kræver en tilkørings periode inden den levere maks.
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html