Zorak skrev:Af ren nysgerrighed, hvad ville den der T2 koste?
Tjah - du skal få den for 600
/Nolan
Har du nogen mulighed for at tage et par billeder af den? Har du selv kørt med den så du ved hvordan den kører osv.. Kunne godt tænke mig at prøve sådan en i den størrelse da min Escort ikke har meget moment i de lavere RPM...
Jeg smider lige et billede senere. Jeg har ikke kørt med den - jeg havde oprindeligt to, da de skulle bruges til noget bi-turbo på en boxer - men den har det slør den skal have og er generelt i god stand. Den ville være god på en 1.0-1.3 med moderat tryk. Jeg vil anslå at 120-130hk er indenfor rækkevidde på sådan en motor. Måske endda mere.
Mvh Nolan
Ok, jeg er bare bange for at den bliver lidt for lille når den er rated til en 1,6 motor. Min er jo en 1,6 motor med 105 hk.. Om den kan levere luft nok, uden at blive overbelastet...
Nu med gammel BMW 525 e34.. Med dejlig 6 cylinderet motorlyd..
jeg brugte en t2 på min lada og den fungrede ganske godt på en 1200.. men på 1500'eren lavede den næsten tryk i tomgang.. ville gå efter en større turbo i dit tilfælde..
Jeg ville da gerne have et billede af den T2 på fsvan@fakse-net.dk lyder da interessant hvis ikke zorak er på, jeg mangler sgu lidt skub i min polo 1,3 hvis du altså gider sende den til øen
svan
Nu: Golf 3 TDI med BOV og box
Før: MK3 XR3I med turbo og SYN
svan skrev:Jeg ville da gerne have et billede af den T2 på fsvan@fakse-net.dk lyder da interessant hvis ikke zorak er på, jeg mangler sgu lidt skub i min polo 1,3 hvis du altså gider sende den til øen
svan
Jeg er ikke intra da jeg har indset at den er alt for lille til mit tilfælde.. Må prøve at finde en T25 eller sådan noget istedet..
TT: Hvad med den der KKK K3? Et skud i tågen vedr pris...
Nu med gammel BMW 525 e34.. Med dejlig 6 cylinderet motorlyd..