Strøm til benzpumpe-problem!

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
DorkVonWaterfall
Mester Medlem
Indlæg: 571
Tilmeldt: 17 maj 2004, 23:19
Geografisk sted: Ikast, verdens navle

#11 Indlæg af DorkVonWaterfall »

Saab-Daniel skrev:Nu skal jeg så have fundet et andet relæ der fungerer,


og det fandt du så..... ;-)
pffftttt......
Brugeravatar
Saab-Daniel
Mester Medlem
Indlæg: 1275
Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:07
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Kontakt:

#12 Indlæg af Saab-Daniel »

Jep, tak for hjælpen...
Det var nu ikke det rigtige relæ, men bygger soklen om i morgen, så det almindelige relæ kommer til at kunne fungere i det...
Daniel.
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com
Morten VJ
Mester Medlem
Indlæg: 3805
Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Geografisk sted: nordsjælland
Kontakt:

#13 Indlæg af Morten VJ »

Saab-Daniel skrev:Jep, tak for hjælpen...
Det var nu ikke det rigtige relæ, men bygger soklen om i morgen, så det almindelige relæ kommer til at kunne fungere i det...
Daniel.

Det er måske ikke verdens bedst løsning på et K-jetronic.
Hvis uheldet er ude.
Har du ikke MS? så brug den til at styre relæet, og indsæt en enertikontakt fre en anden bil, så er du helgarderet.

En pumpe der kører konstant efter et uheld, med en knækket benzintilførsel er ikke så sjov.

MVH

Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Brugeravatar
Saab-Daniel
Mester Medlem
Indlæg: 1275
Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:07
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Kontakt:

#14 Indlæg af Saab-Daniel »

Hmm, nej, det har du helt ret i... Kører netop nu med et almindeligt arbejdsrelæ...
Et enerti-relæ? Er det ligeledes et der registrerer omdrejnings-signal? Eller kan MS klare den del, således et almindeligt arbejdsrelæ klarer det?
Daniel.
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com
Morten VJ
Mester Medlem
Indlæg: 3805
Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Geografisk sted: nordsjælland
Kontakt:

#15 Indlæg af Morten VJ »

Saab-Daniel skrev:Hmm, nej, det har du helt ret i... Kører netop nu med et almindeligt arbejdsrelæ...
Et enerti-relæ? Er det ligeledes et der registrerer omdrejnings-signal? Eller kan MS klare den del, således et almindeligt arbejdsrelæ klarer det?
Daniel.

Hvis du kobler MS på stelsiden af relæet, så får du samme funktion, som standart relæet har, og det er standart opkoplingen af benzinpumpe relæet til MS du skal kopierer.
Enerti kontakten, er en ekstra sikkerheds foranstaltning. der afbruder benzinpumpen i tilfælde af stød. Lidt det samme som en airbag.
Den siddet på mange Forder fra 1990-2000.
Og mange andre biler med indsprøjtning fra denne periode.

MVH

Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Besvar