Hej.
Jeg skal have skåret et par sæt flanger til volvos 8V rødblokke, dvs flanger der passer på flg topstykker:
1000160, -398, -405, -530, -531. ( i praksis alle skråtliggende 8V motorer)
Der vil i givet fald blive tale om 4x der passer udstødningsporten, og 1x T3 flange.
Flangerne er skåret enten i alm stål, eller i rustfast. 10mm godstykkelse.
Flangesættet er fint til dem der ønsker at lave en turbomanifold selv, til disse motorer, men der skal være lidt interesse før det bliver til noget.
Jeg skal selv bruge et par sæt, og skal alligevel have skåret, men det bliver jo noget billigere hvis der er flere der vil være med.
sættet i alm stål kan nok laves for ca. 175dkr, og i rustfast for ca. 350dkr, med forbehold for små justeringer. Desværre lidt dyrt, men prisen falder selvf. hvis der er stor interesse. Under alle omstændigheder meget nemmere end selv at lave flangerne!
Er der interesse for dette?
S: Groupbuy på Udstødningsflanger, Volvo8Vrødblok+ t3 flange
Redaktør: Moderatorer
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
S: Groupbuy på Udstødningsflanger, Volvo8Vrødblok+ t3 flange
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Jeg er med på 2 sæt i rustfrit, hvis det bliver til noget.
Det næste problem bliver så overgangen fra et firkantet hul til et rundt rør.
Men det kan vel løses.
MVH
Morten
Det næste problem bliver så overgangen fra et firkantet hul til et rundt rør.
Men det kan vel løses.
MVH
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
- svensson
- Junior Medlem
- Indlæg: 82
- Tilmeldt: 11 sep 2003, 21:27
- Kontakt:
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
I mine øjne, ja, noget i overkanten.
700kr for en udstødningsflange i 8mm rustfri til en 8V volvo er i mine øjne både rigeligt tynd og rigeligt dyr, men hvis man vil have en laserskåret flange, og ikke kan finde flere at dele det med, så kan man ikke få skåret blot en flange for den pris.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!