Hjælp søges ( Blow off ventil ?

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
martin82

Hjælp søges ( Blow off ventil ?

#1 Indlæg af martin82 »

Hvem har lyst til at montere en hks blow off ventil på min golf 4, kan ikke vente med at få den på. Kommer fra Rødovre. Nogen som kan hjælpe ? Der skal muligvis svejses en flange på den har jeg hørt.
Carsten 205 GTI 1,9 T
Mester Medlem
Geografisk sted: Them
Kontakt:

#2 Indlæg af Carsten 205 GTI 1,9 T »

Bilen burde være født med en recirkulerende BOV - Den udskifter du bare med HKS'en..
[size=100:1p5cjrlm][b:1p5cjrlm]Peugeot Partner 2.0 HD[color=red:1p5cjrlm]i[/color:1p5cjrlm][/b:1p5cjrlm][/size:1p5cjrlm]
martin82

#3 Indlæg af martin82 »

kan den ikke da hks og den der sidder der nu ikke er ens
fynne
Medlem
Geografisk sted: Frederikshavn

#4 Indlæg af fynne »

min kammerat skulle montere en HKS BOW på hans Supra, der fulgte en flange med, som jeg så svejsede på et rustfri rør for ham.
Så hvis der er plastik rørføring på dit system nu, blir du nok nødt til at få fat i et rør, hvor flangen så svejses på...
Brugeravatar
soppdk
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

hej

#5 Indlæg af soppdk »

Der er jo den mulighed at købe en lille adapter til den HKS

lidt som denne.

Billede

Via den skulle den passe lige ned i din slange fra den gamle recirkulerende BOV.

Nu da du ikke bruger recirkulerende BOV mere skal du lukke den anden ende af med en prop, dett skulle virke, hvis du ikke vil skifte slanger.

Jeg har købt min via Nordicturbo.dk Det var et Kit. men de løse dele må han kunne skaffe dig.
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Geografisk sted: Sweden

Re: hej

#6 Indlæg af klyfax »

soppdk skrev:Der er jo den mulighed at købe en lille adapter til den HKS

lidt som denne.

Billede

Via den skulle den passe lige ned i din slange fra den gamle recirkulerende BOV.

Nu da du ikke bruger recirkulerende BOV mere skal du lukke den anden ende af med en prop, dett skulle virke, hvis du ikke vil skifte slanger.

Jeg har købt min via Nordicturbo.dk Det var et Kit. men de løse dele må han kunne skaffe dig.

Alle HKS dele kan skaffes til landet... Men hvis man kan undgå det så køb ikke igennem K-Power, da han er cirka 10-20% procent dyrer, selvom han er importøren af HKS... Men han er nu meget flink, så snak da med ham, han har med garanti sat mange HKS på VAG motor...
K-Power ligger i øvrigt i Glostrup...
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Besvar