S: Sparco sprint skålesæder i sorte 2 stk - solgt
Redaktør: Moderatorer
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
S: Sparco sprint skålesæder i sorte 2 stk - solgt
jep jeg kom jo til at købe et nyt sæde forleden så nu er mine nærmest ubrugte sorte sparco sprint skålesæder til salg. synes 2500 er en rimelig pris grundet god stand. de er den størrelse der hedder junior, så en vægt på op mod 100 kg kan godt sidde i dem
venlig hilsen Lasse
venlig hilsen Lasse
- Vedhæftede filer
-
- sæde
- BinaryPreview.jpg (7.04 KiB) Vist 1583 gange
Senest rettet af Yugo Turbo 17 sep 2006, 16:22, rettet i alt 2 gange.
Brap brap brap...

-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
der var ingen der sagde du ikke ku komme med et bud på hvad du ville give, og naturligvis heller ingen tvang. og du ville vel vælge dem i rød så eller hvordan? det er jo altid i valgfri farve når man køber nye jo...
men af uforklarlige årsager vælger de allerfleste dog alligevel sort. og forsendelse fra uk, får du ganske næppe til under 1000 kr. så det er nok langt det billigste for dig at købe i uk.
men af uforklarlige årsager vælger de allerfleste dog alligevel sort. og forsendelse fra uk, får du ganske næppe til under 1000 kr. så det er nok langt det billigste for dig at købe i uk.
Brap brap brap...

-
Jack
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Midtfyn
- Kontakt:
-
Martin E.
- Nyt Medlem
- Geografisk sted: Aalborg
Yugo Turbo skrev:der var ingen der sagde du ikke ku komme med et bud på hvad du ville give, og naturligvis heller ingen tvang. og du ville vel vælge dem i rød så eller hvordan? det er jo altid i valgfri farve når man køber nye jo...
Der var så heller ingen der sagde jeg kunne komme med et bud ! - Det er jo ikke BG det her
Ang. forsendelsen så har jeg smidt dem en mail - Så må vi se hvem der griner
Jeg kan godt li' at du får det til at lyde som om din pris er med forsendelse så det må jeg jo hænge dig op på det hvis vi skal handle
Men du kan da få et bud på 1500,-
MVH
Martin Eriksen
Martin Eriksen
-
Jack
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Midtfyn
- Kontakt: