Spørgsmål ang. noname turbo
Redaktør: Moderatorer
-
Morten Lunde
- Medlem
- Indlæg: 210
- Tilmeldt: 23 jul 2003, 18:22
- Geografisk sted: Vestjylland
Spørgsmål ang. noname turbo
Jeg har købt en ny turbo uden navn og næsten ingen oplysninger. Der står A/R 63 på turbinehuset som det eneste.
Og da jeg har hørt om noget der hedder super trim 60 som ligner min på en prik, håber jeg på at der er nogen som har lidt info omkring den.
Den er lidt tid om at spoole op, men ellers er den rimelig effektiv.
Mvh Morten
Og da jeg har hørt om noget der hedder super trim 60 som ligner min på en prik, håber jeg på at der er nogen som har lidt info omkring den.
Den er lidt tid om at spoole op, men ellers er den rimelig effektiv.
Mvh Morten

Volvo for life
-Volvo 855 T5 http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=276354
-Volvo 240 turbo --Nu med B23ET--
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=34308
-Volvo PV 544 http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=328848
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Re: Spørgsmål ang. noname turbo
Morten Lunde skrev:Jeg har købt en ny turbo uden navn og næsten ingen oplysninger. Der står A/R 63 på turbinehuset som det eneste.
Og da jeg har hørt om noget der hedder super trim 60 som ligner min på en prik, håber jeg på at der er nogen som har lidt info omkring den.
Den er lidt tid om at spoole op, men ellers er den rimelig effektiv.
Mvh Morten
Kan du ikke spørge der hvor du har købt den??
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Morten Lunde
- Medlem
- Indlæg: 210
- Tilmeldt: 23 jul 2003, 18:22
- Geografisk sted: Vestjylland
Jo, det gjorde jeg selvfølgelig også. Men han vidste lige så lidt om den som jeg gør. Den er købt over Ebay fra kamerika sagde han.
Mvh Morten
Mvh Morten

Volvo for life
-Volvo 855 T5 http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=276354
-Volvo 240 turbo --Nu med B23ET--
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=34308
-Volvo PV 544 http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=328848
- Ole..
- Senior Medlem
- Indlæg: 482
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 15:26
- Geografisk sted: Nordvestjylland
Det er en god chance for at det er en magen til denne http://www.pro-car.dk/catalog/product_i ... 4be33e1da0
De sælges ret ofte på ebay..
De sælges ret ofte på ebay..
- Volvo-Dennis
- Senior Medlem
- Indlæg: 422
- Tilmeldt: 26 maj 2005, 15:59
- Geografisk sted: Syddjurs
-
Morten Lunde
- Medlem
- Indlæg: 210
- Tilmeldt: 23 jul 2003, 18:22
- Geografisk sted: Vestjylland
Kineser eller ej, den kan ihvertfald lave noget luft, hehe.
Men jeg kan ikke helt bestemme mig for om det er en T3-T4 eller T4.
Turbinehuset er noget større end en almindelig, så mon ikke det er en T4?
Ellers er der et link her til et par billeder af dyret: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=34308
Mvh Morten
Men jeg kan ikke helt bestemme mig for om det er en T3-T4 eller T4.
Turbinehuset er noget større end en almindelig, så mon ikke det er en T4?
Ellers er der et link her til et par billeder af dyret: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=34308
Mvh Morten

Volvo for life
-Volvo 855 T5 http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=276354
-Volvo 240 turbo --Nu med B23ET--
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=34308
-Volvo PV 544 http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=328848
-
lqs
- Mester Medlem
- Indlæg: 4407
- Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
ligner en kineser T3 med halv stor kompressor side. altså en kopivare.
til prisen... er de nu ofte ok.
det er ikke nemt at finde en T4 turbineside med WG. derfor vælger jeg at kalde den for T3/4, de bliver solgt under mange NAVNE til mange forskellige PRISER. i KINA vil jeg tror at 1000$ kan købe 10 af dem.... MVH. søren
til prisen... er de nu ofte ok.
det er ikke nemt at finde en T4 turbineside med WG. derfor vælger jeg at kalde den for T3/4, de bliver solgt under mange NAVNE til mange forskellige PRISER. i KINA vil jeg tror at 1000$ kan købe 10 af dem.... MVH. søren
- Johnny and
- Medlem
- Indlæg: 132
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Johnny and skrev:Hej
Det er den de kalder for en T3/T4
Det hedder de vist næsten alle sammen....
Bedste medicin mod at lade sig snyde frivilligt, er at se sig for, og selv vurdere om det er ok til anvendelsen. Helst før man køber..
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!