Hej alle.
Efter at have været på rullefelt igår (dårligt resultat, men det tager vi en anden gang), oplever jeg at mit ladetryk falder rigtigt meget. Jeg styrer det via saab's APC-system, der justerer trykket ned ved tændingsbanken.
Dette system er af den gamle type (der er to forskellige), der gør det besværligt at få ladetrykket til at være stabilt.
Jeg har vedhæftet mit datalog da jeg var på feltet, så i kan se den i megalogviewer - jeg kører kun tændingsstyring med MS, i øvrigt loggen ligger her:
http://www.fischer-saab.com/Hosting/log ... lefelt.xls
Mit spørgsmå til jer er, hvordan får i ladetryksstyringen til at køre i MS? Jeg har læst om det på extra-siden, men er ikke hård til at læse det diagram der er opstillet:

- EDIT: Tror dog jeg har fået styr på det efter lidt mere læsning, hehe...
NÅ, det bringer mig videre til banke-indikation, og ikke mindst de ting man kan få MS til at gøre, når den ser bank.
Da jeg som tidligere nævnt har et APC-system, tænkte jeg, det kunne være interessant at bruge dette system til at bestemme når bilen banker.
Da en af de pins der er på styreboksen til APC-systemet giver stel når bilen banker, har jeg PT denne pin til at tænde et par dioder der så blinker, når bilen tændingsbanker. Kan man bruge det, at systemet giver stel ved tændingsbanken til noget, i forbindelse med MS?
MortenVJ, jeg ved du kører med APC-systemet også, dog nok den nye version (Med 25-pins, min er den gamle 14-pins), bruger du ladetryksstyringen i MS eller bruger du kun MS? Og hvad med bankeindikation?
Håber der er nogen der har lidt input, for jeg hører gerne mere om det...
Mvh,
Daniel.