2fat2fly skrev:Er det virkeligt alle de dele til kun 15k lyder sku som en joke og hvis det også kan synes. tror sku jeg skal have mig en Bmw
Så vidt jeg ved er det fordi det er en 3.0 liter bund med 4.0 top. Og den har kun 218 heste mener jegt det er. Så Det er derfor den kan synes for når de så tjekker motor nummer er det jo kun fra en 3.0 og den må jo gerne ligge i en 325.... Men ved ik om jeg har ret. Men det kan joker vel svare på.
Det er korrekt hvad jeg skriver i mit indlæg. Det er ingen grund til at stille spørgsmålstegn ved min annonce, så hvis du har yderligere kommentarer kan du maile mig
Det er vel et forum der har man vel lov til at stille spørgsmål??? Du kan jo bare lade være med at svare hvis du ik vil.
Vil du stå forrest i flokken skal der stå FORD på blokken.
Så vidt jeg kan se bliver der ikke stillet spørgsmål. Han skriver som om han ved hvordan motoren er bygget og det kan gøre andre folk tolker noget forkert fordi de læser hvad han skriver og ikke kan se det er et fuldstændigt fiktivt gæt han kommer med. Det bliver fremlagt som om han ved noget om den.
Det er ikke et emne der er op til gætterier og en masse underlige kommentarer og når jeg skriver det er en 4.0L V8 så vil jeg ikke have en hel masse indlæg der siger det ikke er det!
sytes det er helt fair at du vil have at din annonce respekteres.
dog vil jeg da gerne høre hvordan du har fået synet din E36 325i med std. 192hk med en 4.0 v8 med 286hk det er jo ligeknap 50% effekt forøgelse uden at blande told og skat ind i projektet og hvad gør du med syn i det tilfælde?
syntes det er rimeligt at spørge da det jo er et motor skift
vil dog lige indskyde at det er absolut en fair pris for dine dele
Du skrev og derfor spørger jeg
Motoren kan blive skrevet som KONSTRUKTIV ÆNDRING i registreringspapirerne på E36 325i. Så skal man ikke bekymre sig om at blive stoppet af politiet eller pille motor ud til syn. MVH RSV
AUDI 80 1.8/ 2.3 synet og godkendt uden afgift på større motor
RSV skrev:sytes det er helt fair at du vil have at din annonce respekteres.
dog vil jeg da gerne høre hvordan du har fået synet din E36 325i med std. 192hk med en 4.0 v8 med 286hk det er jo ligeknap 50% effekt forøgelse uden at blande told og skat ind i projektet og hvad gør du med syn i det tilfælde? syntes det er rimeligt at spørge da det jo er et motor skift vil dog lige indskyde at det er absolut en fair pris for dine dele Du skrev og derfor spørger jeg Motoren kan blive skrevet som KONSTRUKTIV ÆNDRING i registreringspapirerne på E36 325i. Så skal man ikke bekymre sig om at blive stoppet af politiet eller pille motor ud til syn. MVH RSV
Yes, det er ikke den dyreste samling der findes på jorden. Det ligger fast. Men nu skal det ikke blive til flere kommentarer om pris, så jeg holder den her
Som der også så klart står i annoncen så kan jeg træffes på messenger til interesserede folk, men vær forstående for jeg ikke kan skrive en hel aften når der er 20-30 mennesker der skriver. Derfor vil det være rart at dem der med sikkerhed ved de ikke er interesserede tænker over hvor meget tid jeg vil komme til at bruge på forklaringer på det ene og andet. Jeg har snart snakket med 10 mennesker der vil kigge på motoren og vil helst prioritere min tid til dem, så de får de oplysninger og hjælp de skal bruge...
Men som der står under den citerede træffes jeg på messenger
Joker skrev:Så vidt jeg kan se bliver der ikke stillet spørgsmål. Han skriver som om han ved hvordan motoren er bygget og det kan gøre andre folk tolker noget forkert fordi de læser hvad han skriver og ikke kan se det er et fuldstændigt fiktivt gæt han kommer med. Det bliver fremlagt som om han ved noget om den. Det er ikke et emne der er op til gætterier og en masse underlige kommentarer og når jeg skriver det er en 4.0L V8 så vil jeg ikke have en hel masse indlæg der siger det ikke er det!
Er det ikke fair måske?
Jeg skriver jeg ik ved om det er rigtigt. Så det er vel et spørgsmål. Men ik mere om det forstår dig godt.
Vil du stå forrest i flokken skal der stå FORD på blokken.