vag mekaniker skrev:Havneren skrev:vag mekaniker skrev:Havneren skrev:Hvorfor er der ikke nogen der svare?
ro på gassen gamle dreng![]()
Køb nogle orig - de virker altid, også kan du selv lave dem i den længde som du vil have, hvis det er det du går efter .... Men det ved du vel
Det var nu ment som ren humor.
Jeg vil ikke have originale - Jeg vil af med metal hætterne. Jeg har nemlig en fæl mistanke om, at de måske ødelægger noget for mig. Min bil sætter jo ud under hård last. Tændingssystemet ser ud til at været 100% iorden. Rotor, dæksel og kabler er nye (6md gammelt og uroiginalt). Jeg tror gnisten får så svært ved at trykke igennem inde i cylinderen at den har nemmere ved at gå til topstykket via hætten - Det er dog rent gæt, men det koster ikke mere end 150kr at få det udelukket. Dvs. hvis jeg bare får bestildt de rigtigte.
V/h Chr
Nu ved jeg godt jeg ikke skal lege kloge åge - men du kan jo skrue metal hætten af tændkablerne, mont den løse tændledning UDEN hætten på tændrøret og så ud og gi den gaz gunner -- HVIS du så stadig har udsætter og har mistanke om at der kan springe en gnist fra kabel til top, så må det delme være noget af en gnist .... der er vel ca 2-3 cm i luft linje![]()
Bare en ide....
Og ja, jeg er med på det var ment som humor - det samme her
Hummm... ER du sikker på de her kan skrues af. Det er ikke alle sammen der kan det. Poloerne f.eks. kan man kan jeg huske, men jeg kan også huske at jeg har stået og prøvet og blevet enig med mig selv om at det kunne man nok ikke så. Men det kan være jeg skal prøve igen så.
Det kan så også være der er et andet problem i kablerne - Det er jo set før og det er det argerliste lort jeg kører med.
Kigger lige på de hætter igen ved lejlighed så.
V/h Chr