du kan sagtens bruge topstykket fra en slave diesel
det har jeg gjordt i snart 9 år bygget det på den ene og anden med og unde turbo
dog skal man være klar over om det er med hydrulisk eller mekaniske løfter
4X4 POWER
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
TDtweeks skrev:Hmm tror osse jeg har et par topstykker jeg lige skal have fortalt at de gerne må flække nu
Der er slet ingen problemer med brug at n/a toppen på en td
Well, det er altså en anden legering hvis man skal tro værkstedsmanualerne, og de topstykker er i forvejen kendt for at være svagelige. Når man så ovenikøbet kan få et nyt formedelst meget små penge, så gider jeg personligt i hvert fald ikke at være sådan en fedtemad
Ja jeg ved godt at der er 2 forskellige legeringer, og ja toppene er jo ret berygtede for at flække mellem ventilerne og forkammerne. så de sidder løs/falder ud.. been there men underligt dog aldrig på mine egne ! men stod jeg en dag med et "stået af" på min egen, ville jeg da absolut os købe et nyt til den smule penge.
Der blev fundet et brugt komplet til 1K... En på BG havde det til salg dagen før jeg kiggede.. Men der skulle vel ikke være en der kender tilspændings momentet??
Smøring er ALT!
"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."