Slavteren skrev:har i prøvet fra flere statoil tanke eller er det fra den samme hver gan.. en kamerat har oplevet det samme med oktan 98 fra en dk tank, og vi blev ret enige om at de garanteret har fået "forurenet" deres 98 blanding.
ps: det er efterhånden en del år siden...
Ja det var fra 2 forskellige tanke...
Ja DK er mange år siden jeg holdte med og tanke der, samme resultat, knalden og bragen.
Skal ikke kunne sige om det er bedre nu.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
Slavteren skrev:har i prøvet fra flere statoil tanke eller er det fra den samme hver gan.. en kamerat har oplevet det samme med oktan 98 fra en dk tank, og vi blev ret enige om at de garanteret har fået "forurenet" deres 98 blanding.
ps: det er efterhånden en del år siden...
Har kun prøvet fra Statoil i Slagelse. Har ikke ville tanke der efter
Hvis man er nød til og tanke ved statoil, så putter man lige 1/2 karburatorsprit i, det hjælper utroligt, NÆSTEN væk tændingsbanken.
Det var til 30L benzin, ved ikke om det går helt væk hvis den får mere
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
det lyder utroligt. oktan tallet bliver hævet MEGET lidt (nok under en tiende del) samtidig stiger arf tallet meget lidt.... så at det skulle gøre en forskel? er vi ovre i noget med at der er et filter eller lignende der er fyldt med vand? eller noget der fryser?? MVH søren
lqs skrev:det lyder utroligt. oktan tallet bliver hævet MEGET lidt (nok under en tiende del) samtidig stiger arf tallet meget lidt.... så at det skulle gøre en forskel? er vi ovre i noget med at der er et filter eller lignende der er fyldt med vand? eller noget der fryser?? MVH søren
Tror skam heller ikke det er den lille smule oktan tallet bliver hævet, men måske det køler mere på stempel ?.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele