God Jul
Redaktør: Moderatorer
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
Jack
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Midtfyn
- Kontakt:
-
møffe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
-
VAG mekaniker
- Senior Medlem
- Geografisk sted: fyn kerteminde
Ravnen skrev:Darth siger, hvad er det for noget pjat! se så at komme tilbage til jeres respektive arbejdspladser, det er jo ikke nogen feriekoloni det her.
Darth dyrker ikke overtro (læs: jul), hvis man ikke arbejder/kæmper så hviler man (læs: powernap), drop så det hyggenygge pjat.....nisser i min bare...phui
Med de ord må du jo være enten muslim eller jehovas vidner.....
v/h Peter
-
Darth Sidious
- Senior Medlem
- Geografisk sted: det mørke jylland
VAG mekaniker skrev:Ravnen skrev:Darth siger, hvad er det for noget pjat! se så at komme tilbage til jeres respektive arbejdspladser, det er jo ikke nogen feriekoloni det her.
Darth dyrker ikke overtro (læs: jul), hvis man ikke arbejder/kæmper så hviler man (læs: powernap), drop så det hyggenygge pjat.....nisser i min bare...phui
Med de ord må du jo være enten muslim eller jehovas vidner.....
men derimod tror jeg på muslim da han støtter dem meget...
jo mere man ved, jo mere finder man ud af man ikke ved!!!