God Jul
Redaktør: Moderatorer
-
Sindal
- Junior Medlem
- Geografisk sted: Esbjerg
God Jul
God jul folkens, og godt nytår.
Ønskeliste til Trabant V6
Gearstang til gearkassen.
Skriv engang vis det er noget du har i overskud.
Gearstang til gearkassen.
Skriv engang vis det er noget du har i overskud.
- Thommy
- Junior Medlem
- Geografisk sted: Danmark, Randers, Langaa
- Wankel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
- Kontakt:
Ja glædelig pul
Håber at jeg får den 125mm vinkelsliber som jeg har ønsket mig
At der er en eller anden som køber min lejlighed
http://oeksenholt.husavisen.dk/boligemn ... 8&mgl=3281
Mere fisse i det nye år samt et reduceret alkohol/pengeforbrug
Håber at jeg får den 125mm vinkelsliber som jeg har ønsket mig
At der er en eller anden som køber min lejlighed
Mere fisse i det nye år samt et reduceret alkohol/pengeforbrug
- Ravnen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
Darth siger, hvad er det for noget pjat! se så at komme tilbage til jeres respektive arbejdspladser, det er jo ikke nogen feriekoloni det her.
Darth dyrker ikke overtro (læs: jul), hvis man ikke arbejder/kæmper så hviler man (læs: powernap), drop så det hyggenygge pjat.....nisser i min bare...phui
Darth dyrker ikke overtro (læs: jul), hvis man ikke arbejder/kæmper så hviler man (læs: powernap), drop så det hyggenygge pjat.....nisser i min bare...phui
corvus terrae terror...

- Senior Medlem
- Geografisk sted: Vendsyssel
Der er ikke noget galt i at ønske sine medmennesker en god jul... Bortset fra det, så er julen for mig:
D. 24.: Abejde til midt på eftermiddagen, derefter hygge med familien. Gaver, javist, men det kunne jeg sagtens undvære.
D. 25.: Arbejde til mist på eftermiddagen, derefter julefrokost med vennerne = snapsebælleri/opkast/desperat forsøg på at score en trunte senere i byen.
D. 26.: Starter muligvis med en forskrækkelse over hvad den fotomodel man fandt om natten, har forandret sig til. Derefter tømmermænd.
Resten af julen: Arbejde. Grisebasser holder ikke ferielukket. Så glædelig jul!
D. 24.: Abejde til midt på eftermiddagen, derefter hygge med familien. Gaver, javist, men det kunne jeg sagtens undvære.
D. 25.: Arbejde til mist på eftermiddagen, derefter julefrokost med vennerne = snapsebælleri/opkast/desperat forsøg på at score en trunte senere i byen.
D. 26.: Starter muligvis med en forskrækkelse over hvad den fotomodel man fandt om natten, har forandret sig til. Derefter tømmermænd.
Resten af julen: Arbejde. Grisebasser holder ikke ferielukket. Så glædelig jul!
-
Darth Sidious
- Senior Medlem
- Geografisk sted: det mørke jylland
Ravnen skrev:Darth siger, hvad er det for noget pjat! se så at komme tilbage til jeres respektive arbejdspladser, det er jo ikke nogen feriekoloni det her.
sådan skal det lyde
jo mere man ved, jo mere finder man ud af man ikke ved!!!
-
VAG mekaniker
- Senior Medlem
- Geografisk sted: fyn kerteminde
-
tyson2
- Senior Medlem
- Geografisk sted: 4600 Barbados
Darth Sidious skrev:Ravnen skrev:Darth siger, hvad er det for noget pjat! se så at komme tilbage til jeres respektive arbejdspladser, det er jo ikke nogen feriekoloni det her.
sådan skal det lydeJUL MIN BARE NUMSE
Og Go jul til jer