Side 2 af 2
: 15 jan 2008, 23:02
af Tobisen
Den med hegnet passer sgu meget godt!
Jeg håber sgu, nu hvor jeg efter 3år med karburator problemer kan finde en stige der er lang nok til mit hegn(med stød i) til jeg får noget jeg bliver tilfreds med!
Vacumkarburatore dur altså bare ikke til at trykke igenem! Det kan virke, men aldrig godt!
Dermed BASTA!
: 16 jan 2008, 08:02
af Havneren
Tobisen skrev:Den med hegnet passer sgu meget godt!
Jeg håber sgu, nu hvor jeg efter 3år med karburator problemer kan finde en stige der er lang nok til mit hegn(med stød i) til jeg får noget jeg bliver tilfreds med!
Vacumkarburatore dur altså bare ikke til at trykke igenem! Det kan virke, men aldrig godt!
Dermed BASTA!
Du skulle nok have suget igennem den i stedet - Der havde nok været større chancer for succes...
: 18 jan 2008, 17:46
af Tobisen
Jeg kommer lige i tanke om en ting med mapføleren...
Hvis jeg monterer den i mit plenumkammer, har jeg jo ikke undertrykket med!
Jeg bliver da nødt til at have den efter gasspjældet, for at kunne måle både undertryk/vakum og overtryk med!?
: 18 jan 2008, 18:16
af Morten VJ
Snakker vi individuelle spjæld en pr cylinder?
Og trykladning så drop dem og brug kun et spjæld, da det er det nemmeste at sætte op til en MAP sensor.
MAT sensoren der bliver varmere en den egentlige luft temp.
Er noget skidt motoren kan starte, men den kan køre underligt indtil sensorhuset og dens omgivelser bliver kølet ned til korrekt temperatur.
Jeg har stærkt overvejet at sætte sensoren i en stump plastic rør, for at undrå varme strålings problemerne fra et rør i metal.
MVH
Morten
: 18 jan 2008, 19:30
af Tobisen
Ja, vi snakker individuelle spjæld!
Det er til en motorcykel, så det skal laves sådan!