Side 2 af 2
: 29 jan 2008, 21:44
af klyfax
Har for hørt mig lidt omkring. En 1300 16v turbo, ny renoveret smider 11 bar. HELT standard. En 1300 12v sug smider mellem 11 og 13 bar med nye stempel ringe.
Så jeg syntes ik at 9 bar er dårligt...
: 30 jan 2008, 13:25
af mh
Ny test med fuldt åbent spjæld !
: 30 jan 2008, 17:25
af klyfax
IC er kommet, så den bliver skiftet i morgen, så må vi se om der er ladetryk...
: 19 feb 2008, 21:42
af snobbi
for at lave en kompression test!
skal motoren være varm!
stikkene på dyserne skal være pillet af. for ikke at få benzin i hovedet fra de andre cylinder.
og tænding afbrydes. bare for at undgå en gnist på kroppen
og så skal alle tændrør op. under testen.
Gasspjældet skal være helt åbent.
og maks 10% afvigelse. for cylinderne
: 20 feb 2008, 10:46
af mh
snobbi skrev:stikkene på dyserne skal være pillet af. for ikke at få benzin i hovedet fra de andre cylinder.
og tænding afbrydes. bare for at undgå en gnist på kroppen
Os dovne tager bare ØD giveren fra (Et stik vupti)

: 20 feb 2008, 16:36
af klyfax
mh skrev:snobbi skrev:stikkene på dyserne skal være pillet af. for ikke at få benzin i hovedet fra de andre cylinder.
og tænding afbrydes. bare for at undgå en gnist på kroppen
Os dovne tager bare ØD giveren fra (Et stik vupti)

Hehe ja det er noget lettere...