Korrekt, det er vist kun hvis de er en smule større/mindre end std dyserne. 4A-FE dyser på en 4E-FE er et no go....Runesm skrev:Hvor meget større dyser? Der må jo nødvendigvis komme et punkt hvor den skal åbne dyserne så meget mindre end den burde for at overholde en hvis lambda-værdi, altså at den falder uden for en max/min tilladelig værdi - eller er jeg galt på den?klyfax skrev:Toyotas styring'er kan godt finde ud af andre dyser når turboen ik lader, da den regulere over lambda sonden.
Større dyser vs højere benzintryk
Redaktør: Moderatorer
-
Alex_Reedtz
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Juelsminde
-
Runesm
- Mester Medlem
Er en af dem ikke også lav ohms hvor den anden er høj ohms?Alex_Reedtz skrev:Korrekt, det er vist kun hvis de er en smule større/mindre end std dyserne. 4A-FE dyser på en 4E-FE er et no go....Runesm skrev:Hvor meget større dyser? Der må jo nødvendigvis komme et punkt hvor den skal åbne dyserne så meget mindre end den burde for at overholde en hvis lambda-værdi, altså at den falder uden for en max/min tilladelig værdi - eller er jeg galt på den?klyfax skrev:Toyotas styring'er kan godt finde ud af andre dyser når turboen ik lader, da den regulere over lambda sonden.
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
-
Alex_Reedtz
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Juelsminde
NejRunesm skrev:Er en af dem ikke også lav ohms hvor den anden er høj ohms?Alex_Reedtz skrev:Korrekt, det er vist kun hvis de er en smule større/mindre end std dyserne. 4A-FE dyser på en 4E-FE er et no go....Runesm skrev:Hvor meget større dyser? Der må jo nødvendigvis komme et punkt hvor den skal åbne dyserne så meget mindre end den burde for at overholde en hvis lambda-værdi, altså at den falder uden for en max/min tilladelig værdi - eller er jeg galt på den?klyfax skrev:Toyotas styring'er kan godt finde ud af andre dyser når turboen ik lader, da den regulere over lambda sonden.