motorkode (polo 6n 1,6 8v) AEA vs. AEE

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Slavteren
Mester Medlem
Geografisk sted: Maribo
Kontakt:

#11 Indlæg af Slavteren »

VAG mekaniker skrev: Hvem har sagt en gearkasse ikke er en slid del :?: :wink:

hahaha touche!

men selvfølgelig, nogle biler kører 15tkm på et olieskift, andre 5tkm :lol:

jeg har solgt i hvert fald 1 eller 2 af de små pga nitterne.. måske flere, men det er sjældent man rigtig får snakket med kunderne om nøjagtig hvad der er sket.
Jeg piller helst ikke ved ting jeg ikke har forstand på.
BORTSET FRA KVINDER!

www.slavteren.tk
VAG mekaniker
Senior Medlem
Geografisk sted: fyn kerteminde

#12 Indlæg af VAG mekaniker »

Slavteren skrev:men selvfølgelig, nogle biler kører 15tkm på et olieskift, andre 5tkm :lol:

jeg har solgt i hvert fald 1 eller 2 af de små pga nitterne.. måske flere, men det er sjældent man rigtig får snakket med kunderne om nøjagtig hvad der er sket.

Langt de fleste i dag kører 30.000 mellem olieskift :!:

og ja der er jo nok en grund til at de bliver smadret de nitter, hvis der er store rust kanter på bremseskiverne så holder kassen længe - er skiverne blå, tja så kan der måske være en grund...... :coffee:
v/h Peter
Slavteren
Mester Medlem
Geografisk sted: Maribo
Kontakt:

#13 Indlæg af Slavteren »

VAG mekaniker skrev:
Slavteren skrev:men selvfølgelig, nogle biler kører 15tkm på et olieskift, andre 5tkm :lol:

Langt de fleste i dag kører 30.000 mellem olieskift :!:

og ja der er jo nok en grund til at de bliver smadret de nitter, hvis der er store rust kanter på bremseskiverne så holder kassen længe - er skiverne blå, tja så kan der måske være en grund...... :coffee:

jeg er heldigvis forskånet for meget af det nymodens skidt og hænger fast i sen firserne :gnaek:
Jeg piller helst ikke ved ting jeg ikke har forstand på.
BORTSET FRA KVINDER!

www.slavteren.tk
Besvar