Rustfri tråd i co2'eren

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Runesm
Mester Medlem
Indlæg: 1664
Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06

#11 Indlæg af Runesm »

Ferrari Killer skrev:Jeg har lavet to udstødninger på den måde, og har aldrig haft problemer med min CO2 svejser.

Blandgas og rustfri tråd - ingen problemer der.


Jeg brugte ren argon. Men hvad med strøm og trådfremføring, var der noget der skulle stilles helt mystisk eller kunne du stort set bruge næsten ens værdier?
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
PRS_Tremonti
Medlem
Indlæg: 116
Tilmeldt: 10 apr 2009, 18:04

#12 Indlæg af PRS_Tremonti »

Har haft snakket med en kollega om dit problem, og du skal bruge blandgas eks. Terral 22, ikke argon. :)
Brugeravatar
Ferrari Killer
Senior Medlem
Indlæg: 298
Tilmeldt: 16 jan 2006, 15:23

#13 Indlæg af Ferrari Killer »

Runesm skrev:
Ferrari Killer skrev:Jeg har lavet to udstødninger på den måde, og har aldrig haft problemer med min CO2 svejser.

Blandgas og rustfri tråd - ingen problemer der.


Jeg brugte ren argon. Men hvad med strøm og trådfremføring, var der noget der skulle stilles helt mystisk eller kunne du stort set bruge næsten ens værdier?


Stort set samme værdier og indstillinger...
V.H.
Ronnie Bonde


Selvgjort er velgjort....og nogen gange meget dyrt...
Men intet er så skidt at det ikke er godt for noget!


Nuværende biler:
Alfa 166 2,5 V6 - sugesekser til cruiserstilen
Alfa 155 Q4 - brutal turbo m. 4 hjulstræk til ræs
Runesm
Mester Medlem
Indlæg: 1664
Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06

#14 Indlæg af Runesm »

Okay. Tak begge to
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Besvar