Der er god kompression på aller cylindre.. men kan jo lige prøve med noget Bell add. Hvilken slags skal det være? For jeg tror ikke jeg får sælgeren ud og heller det på bilen da jeg bor på Bornholm Har tænkt lidt på om det kunne være sikringsboksen?! De er jo heller ikke verdens bedst på den årgang....
Mvh Thomas.
jeg mener ikke at sikringsboksen har noget med det at gøre men er ikke 100% sikker.
du skal både bruge den til at hælde i tanken, den til olien, og den til indsugningen.
du skal lige høre sælgeren om det til olien der er nogle ting som er meget vigtige at du overholder.
Hvis det er en eller to ventiler der hænger, vil det så også føles som en kraftig t´ændingsudsætter? For sådan føles det med min bil nemlig.
Har før prøvet at køre med Bell Add og det hjalp ikke. men det var også kun det der hedder servicerens og er til tanken.
Håber da ikke også mit problem skal løses med en eksploeret top
Det er ikke mine ventiler det er galt med...
Har snakket med nogle forskellige mekaniker på ford. Og de er helt sikkere på at det ikke er det.
Nogle gange skyder den nemlig også i forrøret. så jeg har meget på fornemelsen at det er en elektrisk fejl.
Forsøg at hive stikket af luftmængdemåleren og start motor og kør en tur.... Hvis den kører fejlfrit, nok bare lidt tøvende og sløv, så er det luftmængde måleren den er gal med....
har prøvet at låne en anden luftmægde måler og fejlen var der stadig.
Har også prøvet at rense motoren med bell add. det hjalp heller ikke...Så jeg er lidt meget i vildrede...