Koldstartsventil

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
LL

#11 Indlæg af LL »

Om det er en ekstra dyse er jeg ikke vidende om men det virker i hvertfald logisk nok.
Undersøgte prisen hos Fiat og desværre koster den ikke 200,- hos Fiat men 805,- + moms !!
Så hvis vedkommende der skrev i med prisen på 200,- kan skaffe den til den pris eller kan henvise hvor den evt. er købt må vedkommende gerne lige smide et par linier herinde.
//LL
Brugeravatar
duckstar
Mester Medlem
Geografisk sted: Brønshøj/Husum

#12 Indlæg af duckstar »

Jeg har købt min hos Fiat i Valby - mener den kostede 200-250 plus moms. Hvis det ER den jeg viser dig koster den ihvertfald IKKE 800 kr!
Vh. Anders
LL

#13 Indlæg af LL »

Jeg kontaktede Fiat i Glostrup og han var heller ikke sikker på om det var den rigtige - jeg vælger at tro at det er den forkerte han er fundet frem til. Har du evt. et reservedelsnummer ? ellers prøver jeg at kontakte Fiat i Valby. Den som du har vist er da ikke en ekstra dyse eller ...?

//LL
Brugeravatar
duckstar
Mester Medlem

#14 Indlæg af duckstar »

Nej nej, det er ikke en "koldstartsventil" for det er der ikke nogen af på min.. men de fleste ældre Fiat motorstyringer har slet ikke en ekstra indsprøjtningsventil, men er styret af tilskudsluft bagom gasspjældet, hvorefter motorstyringen med de alm. dyser giver mere benzin.
Vh. Anders
LL

#15 Indlæg af LL »

Jeg prøver at give ham den forklaring som du skriver og ser hvor det bære hen.... Er det lang tid siden at du har købt delen ? måske du havde en kvitt. med et reservedelsnr.

//LL
LL

#16 Indlæg af LL »

Jeg prøver at give ham den forklaring som du skriver og ser hvor det bære hen.... Er det lang tid siden at du har købt delen ? måske du havde en kvitt. med et reservedelsnr.

//LL
Brugeravatar
duckstar
Mester Medlem

#17 Indlæg af duckstar »

Kvittering har jeg ikke - men ved den kaldes en bi-metal ventil..
Vh. Anders
LL

#18 Indlæg af LL »

Har nu undersøgt ved flere Fiat forhandlere og de siger alle samme pris på 800,- og desværre ikke kun 200,-
Hvad med ham Michael J som skrev han havde en til salg - har du stadig det og hvad sælger du en for ?

//LL
LL

#19 Indlæg af LL »

Til duckstardeluxe,

Står der evt. et reservedelsnummer eller andet på delen som sidder på din bil - jeg er ikke sikker på at det Fiat har fundet er korrekt med mindre der er sket en kraftig prisstigning siden du har købt.

//LL
Besvar