Import fra Japan
Redaktør: Moderatorer
-
Havneren
- Mester Medlem
Ja... Lad os holde os til facts...
Min bil var ALDRIG kommet på plader i DK hvis jeg ikke havde kunne benytte regler om "indregistreret i et EF land i min 3 år", da den ikke har en dansk typegodkendelse.
Min MC var ALDRIG kommet på plader i DK hvis jeg ikke havde kunne benytte regler om "indregistreret i et EF land i min 3 år", da den ikke har en dansk typegodkendelse.
Det ER facts... Hvis der kører en skyline i et af de andre EF lande og du købte den så SKAL de gå med til at sidde plader på den i DK! Det siger LOVEN...
v/h christian
Min bil var ALDRIG kommet på plader i DK hvis jeg ikke havde kunne benytte regler om "indregistreret i et EF land i min 3 år", da den ikke har en dansk typegodkendelse.
Min MC var ALDRIG kommet på plader i DK hvis jeg ikke havde kunne benytte regler om "indregistreret i et EF land i min 3 år", da den ikke har en dansk typegodkendelse.
Det ER facts... Hvis der kører en skyline i et af de andre EF lande og du købte den så SKAL de gå med til at sidde plader på den i DK! Det siger LOVEN...
v/h christian
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
EF hedder det ikke EU , og gælder der ikke de samme regler om det er et gammelt land eller et nyt tilkommen, Hvis vi taler serieproducerede biler og ikke specialbyggede enkelt stående til fælde under lokal lovgivning
MVH
Morten
MVH
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
- Transitfar
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
Så vidt jeg har forstået, så skal det være DEN bil, man ønsker danske plader på, som skal have været indregistreret i et andet EU-land.
Det er IKKE tilstrækkeligt, at det er en TILSVARENDE bil, som har kørt i England eller Tyskland eller....
Og mig bekendt er Japan ikke medlem af EU endnu.
Det er IKKE tilstrækkeligt, at det er en TILSVARENDE bil, som har kørt i England eller Tyskland eller....
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
-
corrado vr6
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
- Kontakt:
Seriøst.. Er det ikke billigst at køre den hjem?? Der er 8715km... fra KBH til Tokyo.. Det vil tage ca en uge at køre hjem, og jeg skal nok tage med som anden pilot.. 
Mvh Jesper
Jb coolers
Tlf: 60743564
!!! Ny Msn adresse!!!
Jeg kan lave alt i rustfri og aluminium til fornuftige priser.. bla. intercoolere i næsten alle størrelser
Jb coolers
Tlf: 60743564
!!! Ny Msn adresse!!!
Jeg kan lave alt i rustfri og aluminium til fornuftige priser.. bla. intercoolere i næsten alle størrelser
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
-
Gæst
Transitfar skrev:Så vidt jeg har forstået, så skal det være DEN bil, man ønsker danske plader på, som skal have været indregistreret i et andet EU-land.
Korrekt!
-
Havneren
- Mester Medlem
Anonymous skrev:Transitfar skrev:Så vidt jeg har forstået, så skal det være DEN bil, man ønsker danske plader på, som skal have været indregistreret i et andet EU-land.
Korrekt!
Hov... fik ikke logget ind. Det er i øvrigt også stadig et EF land!!!
v/h christian
-
Gæst
-
corrado vr6
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
- Kontakt: