Import fra Japan

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Skyline

Import fra Japan

#1 Indlæg af Skyline »

Skal snart hente en bil i Japan og ville lige høre om nogen har prøvet eller har gode råd til hvordan transporten er nemmest fra Japan til Danmark.
Måske nogen kender noget til muligheden for at komme med en af de skibe der lægger til i frihavnen fyldt med japanerbiler :-)
Hvis det er du måske selv vil have en bil med, er du også velkommen til at skrive til mig på mail, så vi måske kunne dele lidt transportudgifter.

mvh

skyline@mail.dk
corrado vr6
Senior Medlem
Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
Kontakt:

#2 Indlæg af corrado vr6 »

kør hjem...
Mvh Jesper
Jb coolers
Tlf: 60743564

!!! Ny Msn adresse!!!

Jeg kan lave alt i rustfri og aluminium til fornuftige priser.. bla. intercoolere i næsten alle størrelser
Brugeravatar
Staalanden
Mester Medlem
Geografisk sted: Slagelse

#3 Indlæg af Staalanden »

Prøv at spørge på www.Nissanklubben.dk der er en der har hentet en Skyeline i Japan. Mener han hedder Kim
Nissan Sunny GTI-R

I took an IQ test and the results were negative.
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#4 Indlæg af Yugo Turbo »

dit navn indikerer en del at det jo nok er en skyline du vil hente derude, kan det mon passe? håber du er klar over at danske medaljer ikke er muligt hvis det altså er en skyline du vil hente... men hvis det er en skyline du vil hente er det lige før jeg melder mig frivilligt som anden chauffør... 8)
Brap brap brap...
Billede
Havneren
Mester Medlem

#5 Indlæg af Havneren »

Hvis yogu turbo mener danske plader når han skriver medaljer... Kan han så svare mig på et spørgsmål...

Kører der nogle skylines på vejene i EF? F.eks. i Tyskland måske?

v/h christian
Brugeravatar
hYe
Mester Medlem
Geografisk sted: Malmö

#6 Indlæg af hYe »

England er vel også EU......
Smøring er ALT!

"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."

- Mikhail Timofeevich Kalashnikov
Morten VJ
Mester Medlem
Geografisk sted: nordsjælland
Kontakt:

#7 Indlæg af Morten VJ »

Havneren skrev:Hvis yogu turbo mener danske plader når han skriver medaljer... Kan han så svare mig på et spørgsmål...

v/h christian

Har set en svensk indregistreret

MVH

Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
lqs
Mester Medlem

#8 Indlæg af lqs »

betyder blot at bilen skal omkring et af de gamle EF lande og indregistreres der først. EF ikke EU! dvs. minus SVERIGE mm! MVH. søren
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#9 Indlæg af Yugo Turbo »

de findes ganske rigtigt i vores nabo lande... men har du set en eneste i dk med danske medaljer (plader) der bliver snakket frem og tilbage om at man burde kunne og bla bla bla... er der nogen? ikke hva vi ved af, lad os så holde os til det fakta! der sku efter sigende være en i dk, men hvorfor har han ikke sat plader på nu hvor det jo efter sigende er muligt? det her er en evig diskution men fakta er at der stadig ikke sidder danske plader på en skyline!
Brap brap brap...
Billede
Morten TN
Junior Medlem

#10 Indlæg af Morten TN »

M.h.t. at få bilen til DK, så er det nok billigst gennem England. Der er flere virksomheder som importerer japanske specialbiler...de har jo også rattet i samme side. Prøv evt. at kontakte dem...
Mvh
Morten
Besvar