K-FINN skrev:Ham jeg snakkede med, sagde at der var en svensker der var ret dygtig til det, men ham havde de fravalgt pågrund af penge, om det passer, skal jeg ikke kunne svarre på.
Jeg er på ingen måde ude på genere nogen, eller kalde dem udulig, men som ravn selv skriver, det var ikke lavet godt nok, om det så var fordi der ikke var tid, mangel på materiale, eller dårlig håndværk, skal jeg ikke udtale mig om.
Uanset hvad, syntes jeg det var et fint DHB.
Så skal jeg svare... Det var Holger der blev fravalgt pga. af prisen! for satan hvor kommer de historier fra... og igen Finn, banen fejlede ikke noget, den var bare ikke blevet preppet- dampet af eller kald det hvad du vil, færdig om lørdagen, hvorfor grebet også manglede til at starte med, men dette er ikke unormalt ved nypreppede baner og slet ikke når vejret viser sig fra sin gode side med den varme, så trackbiten "sveder" op fra underlaget og formegentlig også årsagen til at de fleste af de tunge drenge ventede til over middag med at køre, desværre må jeg sige, for vi havde brug for at de lagde noget mere af det rigtige gummi i asfalten...
Til næste år (skulle det være...) starter vi op med et forhåbentlig større budget og i god tid så banen er helt klar fra starten af... den vil dog aldrig blive lige så god som en rigtig Dragbane, det er økonomien og asfalten simpelthen for dårlig til...