Ford lir

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
tyson2
Senior Medlem
Geografisk sted: 4600 Barbados

#21 Indlæg af tyson2 »

Nej, jeg siger ikke at det er iorden at lortet ikke kan holde. Hverken forden eller m3éren. Men alligevel burde man være mere klar på motor problemer med et hårdt pumpet end en død diesel. Og dermed ikke sagt at det er iorden at bmw frasiger sig ansvaret hvis det er en kendt defekt/fejl.
(Ved faktisk ikke hvad holdning bmw har til den motor med det problem der)
tyson2
Senior Medlem

#22 Indlæg af tyson2 »

du vinder sikkert. men det er jo ikke det der diskuteres.
Jeg ved ikke hvad dig og din bil kan. Men hvis den ikke er standard mere kan det jo ikke sammenlignes.
Men uden at sige noget ondt om ford(bortset fra Ka og C-Max) mener jeg bestemt at en bmw er overlegen på alle punkter undtagen prisen(Standard biler selvfølgelig) Men hvis du elsker ford så fedt nok.

Synes bare du kører hetz på bmw (og da du virker som en lærd mand kan det vel næsten kun være pga misundelse) :D Hehe, ej det gas
Brugeravatar
Ravnen
Mester Medlem
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Kontakt:

#23 Indlæg af Ravnen »

M3'eren er ikke hårdt pumpet, der er bare nogle BMW teknikere der har dummet sig - ordnung muss kein sein?
Diesel motoren vi taler om har aner tibage til firserne...
corvus terrae terror...

Billede

#24 Indlæg af tyson2 »

Hehe, ja det undrer mig ikke at ford har en diesel motor fra firserne med problemer men stadig bliver ved med at putte dem i nye biler
Brugeravatar
Ravnen
Mester Medlem
Kontakt:

#25 Indlæg af Ravnen »

Jeg syntes såmænd at BMW en en fin bil, men er født Ford mand, så jeg beskytter selfølgelig Ford imod ALLE angreb, især fra de selvglade "køb dig til performance" mennesker...

En bil er ikke en rigtig bil hvis du ikke selv har bygget den..
corvus terrae terror...

Billede

Mester Medlem
Kontakt:

#26 Indlæg af Ravnen »

tyson2 skrev:Hehe, ja det undrer mig ikke at ford har en diesel motor fra firserne med problemer men stadig bliver ved med at putte dem i nye biler

Faktisk er der ikke de store problemer med den motor, 1,6L versionerne kørte uden problemer 300000km, incl. min egen...
corvus terrae terror...

Billede

#27 Indlæg af tyson2 »

Det kan du jo mene. Men kendte engang en klog man der sagde at hvis du vil bygge en hurtig bil. Så brug en bil der er hurtig til at starte med.

en af mine første biler var en sierra 2,0 fra midtfirserne. Den fejlede såmænd ikke noget i de 2 år jeg havde den, men da jeg skiftede den ud med en gammel E30 indså jeg hvor meget bedre den egntlig kører. og hvad man egentlig finder sig i af usle køreregenskaber når man ikke ved bedre.
tyson2
Senior Medlem

#28 Indlæg af tyson2 »

Men vil gi dig ret i at det er da ikke særlig fedt at ha en hurtig bil hvis man ikke selv har rørt en skrue.
Brugeravatar
Ravnen
Mester Medlem
Kontakt:

#29 Indlæg af Ravnen »

Er foresten ved at montere en Ford gearkasse, samt et Ford bagtøj på en BMW da vi ikke kunde finde noget fra BMW der kunne holde...
corvus terrae terror...

Billede

#30 Indlæg af tyson2 »

Ahhh, hvis i ikke kunne finde noget der kunne holde har i vist ikke ledt godt nok, eller ikke ville betale hvad det koster. Hvor mange heste drejer det sig om 2000? De ford stumper er det fra en amerikansk?
Besvar