Ford lir

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Jack
Mester Medlem
Geografisk sted: Midtfyn
Kontakt:

Ford lir

#1 Indlæg af Jack »

Lige et bevis på ford køre lige meget hvad der sker:
Min værkføre kom hen til mig forleden og spurgte om jeg ikke kunne gå ud og kaste et blink på en c-max der havde givet et ordenligt knald og så havde der ligget olie og noget metal på jorden(1.8 lynx diesel). Jeg gik der ud og så det metal de havde fundet lå på føresædet, det var så en krydspin hehe. Så viste jeg godt hvad klokken var slået jo og fik åbnet hjelmen og kigget ned, et ordenligt hul i blokken. Min værkføre kommer forbi der og spørger om jeg ikke lige for den ind og ser om den evt har tabt bundproppen eller løst filter siden det er sket. Tænker hva fanden, der skal alligevel ny kværn i, så prøver for sjov og starte den:-) Den starter op uden det mindste problem, og jeg kan nemt køre ind på lift. Den køre dog godt nok på 3 cyl, men trækker fint af sted. Ikke nogle voldsome banke lyde eller noget. Så se lige de billeder her og tænk over hvor dejlig ford er :rock:
1
Billede
2(det fløj ned med dele da jeg skruede pladen af hehe)
Billede
3
Billede

Mvh JF
/Jack
Nissan 200sx S14a
Martin!
Mester Medlem
Geografisk sted: Fyn

#2 Indlæg af Martin! »

Der er sku godt nok kommet et hul i den.. :shock:
Brugeravatar
Hartvig
Mester Medlem
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

#3 Indlæg af Hartvig »

FORD RULES !

/Hartvig - glad ejer af en C-Max 2.0 TDCI Van og en !.6 Focus TDCI St. car
ADtrailer Lej en LED storskærm !
JPP
Admin
Admin

#4 Indlæg af JPP »

Nu hører vi jo ikke noget om at den rent faktisk manglende bundproppen/løst filter ... :wink:
Brugeravatar
JerrilD
Mester Medlem
Geografisk sted: Fredericia C

#5 Indlæg af JerrilD »

JakobM skrev:Nu hører vi jo ikke noget om at den rent faktisk manglende bundproppen/løst filter ... :wink:

HOHOHO :lol:

Jeg kommer gerne og henter motoren hvis ikke skal bruge den ;)

Hvis alt medfølger :)
heh
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
tyson2
Senior Medlem
Geografisk sted: 4600 Barbados

Re: Ford lir

#6 Indlæg af tyson2 »

Jack-Ae86 skrev:Lige et bevis på ford køre lige meget hvad der sker:
Min værkføre kom hen til mig forleden og spurgte om jeg ikke kunne gå ud og kaste et blink på en c-max der havde givet et ordenligt knald og så havde der ligget olie og noget metal på jorden(1.8 lynx diesel). Jeg gik der ud og så det metal de havde fundet lå på føresædet, det var så en krydspin hehe. Så viste jeg godt hvad klokken var slået jo og fik åbnet hjelmen og kigget ned, et ordenligt hul i blokken. Min værkføre kommer forbi der og spørger om jeg ikke lige for den ind og ser om den evt har tabt bundproppen eller løst filter siden det er sket. Tænker hva fanden, der skal alligevel ny kværn i, så prøver for sjov og starte den:-) Den starter op uden det mindste problem, og jeg kan nemt køre ind på lift. Den køre dog godt nok på 3 cyl, men trækker fint af sted. Ikke nogle voldsome banke lyde eller noget. Så se lige de billeder her og tænk over hvor dejlig ford er :rock:

Ja, hold kæft hvor er ford dejligt. Især når de gør sådan noget der. Det er da lige noget der gir mig lyst til at købe en.
Hvor meget har den kørt?
efterz
Mester Medlem
Geografisk sted: Herning, Midtjylland
Kontakt:

Re: Ford lir

#7 Indlæg af efterz »

tyson2 skrev:Ja, hold kæft hvor er ford dejligt. Især når de gør sådan noget der. Det er da lige noget der gir mig lyst til at købe en.

HA HA HA HA HA :lol: :mrgreen: :lusket: :up:
Med venlig hilsen
Jonas Laustrup
Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland

#8 Indlæg af grydesvamp »

en lada kan køre på 2 cyl + du kan få min billigt ;) (i forhold til en nyere ford!)
Fri bane fuld hane! :-)
Jack
Mester Medlem
Geografisk sted: Midtfyn
Kontakt:

#9 Indlæg af Jack »

JakobM skrev:Nu hører vi jo ikke noget om at den rent faktisk manglende bundproppen/løst filter ... :wink:

Det snakker vi ikke om:-) Bundproppen var godt spændt og intet olie på filtret. Har ikke kunne se nogen grund endnu, men skal have motoren ud torsdag, så for måske svar der:-) Kan ikk lige huske hvor meget den havde kørt, men var ikke meget.
/Jack
Nissan 200sx S14a
tyson2
Senior Medlem
Geografisk sted: 4600 Barbados

#10 Indlæg af tyson2 »

Okay, nu har jeg kigget på de billeder der igen. Men har stadig enormt svært ved at se hvor dejlig ford er. Det blir faktisk sværere og sværere :D
Besvar