Det der devcon er det noget du har erfaring med?
Mit gevind er M7 x 24, det er jo en lidt speciel størrelse. Det er måske ikke så let at finde helicoils i den størrelse?
kemisk metal - erfaring.
Redaktør: Moderatorer
-
Krill
- Medlem
- klyfax
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sweden
Krill skrev:Det der devcon er det noget du har erfaring med?
Mit gevind er M7 x 24, det er jo en lidt speciel størrelse. Det er måske ikke så let at finde helicoils i den størrelse?
Ved der findes 9 mm sæt, så mon ik der findes 7 mm sæt også...
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
- BANDIT
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sønderjylland
Krill skrev:Jo har også fundet nogle steder de har det, men bare ikke hvor de handler med private.
Nogen der ved hvor de gør det??
De findes osse i 7mm , havde vi på mit gamle arbejde. Prøv evt ved det lokale værksted. Traktor/bil/lastbil/mc , der er helt sikkert nogen af dem der har det
A3 -99 1.8T Quattro
S3 Optimeret
S3 Optimeret
- Wankel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
- Kontakt:
-
Krill
- Medlem
Nogen der ved har erfaringer med både gevindindsatse (kaldet time sert) hos Würth, og helicoils/recoils som er en form for fjedre der sættes i et opboret hul, og der så bliver til et gevind?
Hvad er bedst af de 2 ting? Time sert er nemlig en hel del dyrere, men sådan en rigtig gevindindsats er jo nok også mere holdbar??
Hvad er bedst af de 2 ting? Time sert er nemlig en hel del dyrere, men sådan en rigtig gevindindsats er jo nok også mere holdbar??
- BANDIT
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sønderjylland
Krill skrev:Nogen der ved har erfaringer med både gevindindsatse (kaldet time sert) hos Würth, og helicoils/recoils som er en form for fjedre der sættes i et opboret hul, og der så bliver til et gevind?
Ville helt klart vælge gevind indsats
A3 -99 1.8T Quattro
S3 Optimeret
S3 Optimeret