Hej igen.
Nu har jeg haft mit topstykke af da toppakningen gik.. Rensede mine ventiler ved samme lejlighed.. Men fejlen er der stadig.
Og den bliver værre og værre. nu er der slet ikke nogen forskel på om den er kold eller varm. den har også gået i stå for mig ved da jeg kørte 50 km/t med jævn fart.... Lorte bil Håber der er nogen der kan hjælpemig!!!!
Mvh. Thomas
kør kort kør Ford..... ej har du prøvet med vand på tændspolen og så nogle alm. ting mens den køre(ved ikke om der er spole på sådan en) men ellers kan det sagtens være en vandtemp. føler har du målt alle dine følere igennem de er tit årsag til sådan noget lort ikke vil køre ordenligt??......
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
det er under alle omstændigheder ikke din kat for det har din motor ingen chance for at kunne se/måle (en bil køre jo ikke dårligere af at man har tonede sine ruder)
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...