John Sahl skrev:Drenge, tag den over PB eller kom videre i teksten, det er ved at være lidt trivielt at læse al den tøsefnidder!
.
vi ER på vej videre i teksten skaldepande
Redaktør: Moderatorer
John Sahl skrev:Drenge, tag den over PB eller kom videre i teksten, det er ved at være lidt trivielt at læse al den tøsefnidder!
.

mh skrev:John Sahl skrev:Drenge, tag den over PB eller kom videre i teksten, det er ved at være lidt trivielt at læse al den tøsefnidder!
.
vi ER på vej videre i teksten skaldepande... og så længe trådens opretter selv er okay med de-rail'en går det vel nok ?... (det er jo ikke ligefrem fordi der går SUPER info tabt i tråden om en RangeRover løs i mombasland...
)
John Sahl skrev:mh skrev:John Sahl skrev:Drenge, tag den over PB eller kom videre i teksten, det er ved at være lidt trivielt at læse al den tøsefnidder!
.
vi ER på vej videre i teksten skaldepande... og så længe trådens opretter selv er okay med de-rail'en går det vel nok ?... (det er jo ikke ligefrem fordi der går SUPER info tabt i tråden om en RangeRover løs i mombasland...
)
Arh den er god med dig, du er bare bitter over at der sidder Ford-dele i min Fiat
.

mh skrev:John Sahl skrev:mh skrev:John Sahl skrev:Drenge, tag den over PB eller kom videre i teksten, det er ved at være lidt trivielt at læse al den tøsefnidder!
.
)
Arh den er god med dig, du er bare bitter over at der sidder Ford-dele i min Fiat
.
nej den er jo kun blevet bedre... du har jo ikke frivilligt sat en (efter din mening) dårlig komponent i din bil vel ??
John Sahl skrev:Har jeg sagt den var dårlig?Faktisk er det den del der har været årsag til flest problemer, men det går jo nok, der skal jo være lidt udfordringer ind i mellem..
.

Ravnen skrev:Det fordi Fiat ikke er begyndt på det dersens nymodens DIS halløj endnu, de vil lige se hvordan det går med de andre der bruger det først...