Yugo Turbo skrev:m power skrev:jep det har jeg lassedog på alm gadedæk.
det er da rart du ved så meget mere end os andre![]()
er du stået op fra de døde, det er sku længe siden at du sidst har været på banen her på forumet.
Jeg har skam også kørt med en almindelig bil på almindelige dæk og det opleves ikke som fiasko. men har du en m power med 500 hk, er det vel allerede forkert at stille op i street, da de, som jeg husker det, ikke kommer med 500 hk, jo den helt nye med den går jeg ikke ud fra at du harBiler i street burde vel ku synes on-site for at kalde sig en streetbil, men det er der næppe ret meget stemning for, vil jeg gætte på.
Mht mit aktivitesniveau. Køb en 4-længet gård, der skal renoveres, så forstår du meget bedre. Vi fik nøglerne den 3. december og der har stået husbyggeri på kalenderen lige siden og det gør der LÆÆÆÆÆÆÆÆNGE endnu
min e36 m3 er for længst udskiftet, og er pt en e39 530d touring
de 500hk var en e30 2,8 turbo den døde desværre, pt er den udskiftet til en mr2 aw11 (85) 300++hk
de biler jeg har haft er alle nogle der står standart ud af til, og bliver brugt dagligt til job mm.
hvorfor jeg pt har valgt streetklassen er såre simpel, der er der rimelig chance for at køre med i top 10.
ja jeg kan godt se at med en 3 linget gård der skal have hele turen så er der nok at se til, god arbejdslyst