Side 9 af 12

: 07 jun 2011, 21:25
af Captain Slow
desværre tror jeg at mangel på egne evner til at varme dæk og sætte godt af, let bliver kastet i skyggen af at det er lettere at skyde skylden på noget andet, i dette tilfæde er der jo et nyt tiltag man kan give skylden, hvilket jo er meget belejligt,

ønsker ikke med dette at fornærme nogen, men nogle gange skal man lige analysere lidt på hvad man gør, og især hvad man evt. gør forkert

: 07 jun 2011, 21:34
af m power
Captain Slow skrev:desværre tror jeg at mangel på egne evner til at varme dæk og sætte godt af, let bliver kastet i skyggen af at det er lettere at skyde skylden på noget andet, i dette tilfæde er der jo et nyt tiltag man kan give skylden, hvilket jo er meget belejligt,

ønsker ikke med dette at fornærme nogen, men nogle gange skal man lige analysere lidt på hvad man gør, og især hvad man evt. gør forkert


min 60 fod tid ser nu ganske fornuftig ud, og var det ikk pga et manglende 4er gear så havde jeg også haft lave 12er tider.
det blev dog kun til 12,97 men sprang jo så også fra 3gear og op i 5gear :wink:

: 07 jun 2011, 21:48
af m power
K-FINN skrev:Kammerat i starlet med 218hk 1,3L 4efte motor, uden spær kørte 12.67, det var LANGT den bedste tid han nogensinde har kørt.
Han kørte toyo 888


det var også en flot tid med de hk.
jeg går ud fra at det er en gammen rwd starlet, da der ikke er nogen i fwd der har kørt den tid.

: 07 jun 2011, 21:52
af K-FINN
m power skrev:
K-FINN skrev:Kammerat i starlet med 218hk 1,3L 4efte motor, uden spær kørte 12.67, det var LANGT den bedste tid han nogensinde har kørt.
Han kørte toyo 888


det var også en flot tid med de hk.
jeg går ud fra at det er en gammen rwd starlet, da der ikke er nogen i fwd der har kørt den tid.


Nej det er en fwd, starlet ep70

: 07 jun 2011, 21:57
af Ravnen
Aldrig har man hørt så mange ammestuehistorier og ævl når snakken falder på preppet asfalt, det jeg mest lægger mærke til er hvor uvidende de fleste der deltager i debatten er og for den sags skyld, for stædige til at indrømme at de tog fejl, når det viste sig at virkeligheden var en anden.

Søren er ganske rigtigt inde på noget rigtigt når han pointerer at det faktisk godt kan lade sig gøre for en dygtig chauffør at klare sig ganske udemærket uden klister, det er bevist - men desværre også lidt af et paradoks når samtalen samtidig omhandler amatørsporten streetrace, en sport hvor en amatør til hver tid vil give underlaget skylden for sine dårlige starter - også selv om banen er preppet og endda med slicks monteret!

Dem der har luret den, er dem der vinder, uanset underlag...

: 07 jun 2011, 22:08
af m power
Ravnen skrev:Aldrig har man hørt så mange ammestuehistorier og ævl når snakken falder på preppet asfalt, det jeg mest lægger mærke til er hvor uvidende de fleste der deltager i debatten er og for den sags skyld, for stædige til at indrømme at de tog fejl, når det viste sig at virkeligheden var en anden.

Søren er ganske rigtigt inde på noget rigtigt når han pointerer at det faktisk godt kan lade sig gøre for en dygtig chauffør at klare sig ganske udemærket uden klister, det er bevist - men desværre også lidt af et paradoks når samtalen samtidig omhandler amatørsporten streetrace, en sport hvor en amatør til hver tid vil give underlaget skylden for sine dårlige starter - også selv om banen er preppet og endda med slicks monteret!

Dem der har luret den, er dem der vinder, uanset underlag...



så der må være noget du ikke har luret endnu :wink:

i bund og grund er vi vel alle amatører, nogle med flere starter end andre :tooth:

: 07 jun 2011, 22:35
af K-FINN
Rettelse, han siger der står 12.69 på slip

: 07 jun 2011, 22:50
af Ravnen
m power skrev:
Ravnen skrev:Aldrig har man hørt så mange ammestuehistorier og ævl når snakken falder på preppet asfalt, det jeg mest lægger mærke til er hvor uvidende de fleste der deltager i debatten er og for den sags skyld, for stædige til at indrømme at de tog fejl, når det viste sig at virkeligheden var en anden.

Søren er ganske rigtigt inde på noget rigtigt når han pointerer at det faktisk godt kan lade sig gøre for en dygtig chauffør at klare sig ganske udemærket uden klister, det er bevist - men desværre også lidt af et paradoks når samtalen samtidig omhandler amatørsporten streetrace, en sport hvor en amatør til hver tid vil give underlaget skylden for sine dårlige starter - også selv om banen er preppet og endda med slicks monteret!

Dem der har luret den, er dem der vinder, uanset underlag...



så der må være noget du ikke har luret endnu :wink:

i bund og grund er vi vel alle amatører, nogle med flere starter end andre :tooth:


Min bil er et glimrende eksempel på ikke at være sat ordentligt op, derfor det manglende greb og det vel at mærke med ET Street dæk, men det er stadigvæk ikke banens skyld...

: 08 jun 2011, 10:11
af Gearhead
Ingen greb på preppet bane hvor der køres med gade slicks er i de fleste tilfælde enten forkert dæktryk ( tit for højt ) eller forkert undervogns opsætning eventuelt begge dele.

: 08 jun 2011, 18:42
af m power
Gearhead skrev:Ingen greb på preppet bane hvor der køres med gade slicks er i de fleste tilfælde enten forkert dæktryk ( tit for højt ) eller forkert undervogns opsætning eventuelt begge dele.


gade slicks = gadebil = undervogn er sat op til gaden.
det er street klassen og ikke outlaw eller unlimited jeg kører i da bilen bruges til hverdag.

det skal dog siges at jeg fik da greb :wink: